1
Perioada de actualizare
de la 01.02.2021 10:32
până la 11.02.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.02.2021 10:00
până la 22.02.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 8 500 MDL
Perioada clarificărilor: 1 febr 2021, 10:32 - 11 febr 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 febr 2021, 10:00 - 22 febr 2021, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

L - 90cm, 2 ace, diversitatea acului 26mm-30mm, ac rotund, curbura acului ½, ascuțite, diametru acului nu mai mare ca diametru firului, rezistența firului la rupere.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
1 febr 2021, 10:17
Data ultimilor modificări
9 febr 2021, 9:27
Valoarea estimată (fără TVA)
8 500 MDL
Achizitii.md ID
21035562
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
23 febr 2021 02:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
75.Biosyn USP 2/0 (sutura toracică) CPV: 33140000-3 - Consumabile medicale
Cantitatea: 120.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
6.duae (new 26.11.20) 21035562.doc
Documentele la ofertă
1.02.21 10:32
7.declaratie (new 24.11.20).doc
Documentele la ofertă
1.02.21 10:32
5.doc. standart 21035562.docx
Documentele la ofertă
1.02.21 10:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC"Imunotehnomed"SRL

Preţul ofertei: 5 650 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Oxivit med

Preţul ofertei: 8 911,20 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări