Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21035453
1
Perioada de actualizare
de la
29.01.2021 15:47
până la 10.02.2021 10:00
până la 10.02.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
10.02.2021 10:00
până la 18.02.2021 10:00
până la 18.02.2021 10:00
3
Licitaţie
de la
19.02.2021 14:00
până la 19.02.2021 14:09
până la 19.02.2021 14:09
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
625 000 MDL
Perioada clarificărilor:
29 ian 2021, 15:47 - 10 febr 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
10 febr 2021, 10:00 - 18 febr 2021, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de reparație a sistemului electric şi de Reparaţie a Utilajului tehnologic şi frigorific în instituțiile subordonate DETS s.Râşcani pe parcursul anului 2021
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Kiev 5a
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
29 ian 2021, 15:47
Data ultimilor modificări
8 febr 2021, 9:58
Achizitii.md ID
21035453
MTender ID
CPV
50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de reparație Utilajului tehnologic şi frigorific
Buget: 375000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini reparatia utilajului.pdf
caiet de sarcini reparatia utilajului.pdf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini reparatia utilajului
29.01.21 15:47
caiet de sarcini reparatia sistemului electric.pdf
caiet de sarcini reparatia sistemului electric.pdf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini reparatia sistemului electric
29.01.21 15:47
anunt de participare (modificat).pdf
anunt de participare (modificat).pdf
Istoricul documentului
-
anunt de participare (modificat).pdf
anunt de participare (modificat).pdf
ID: 3e562eef-4fd8-4f1e-ac4e-fc83874368c5
tenderNotice
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: 3e562eef-4fd8-4f1e-ac4e-fc83874368c5
tenderNotice
-
anunt_ serv de repar a sist electric si repar utilajului.doc
ID: 3e562eef-4fd8-4f1e-ac4e-fc83874368c5
tenderNotice
-
anunt_ serv de repar a sist electric si repar utilajului.doc
ID: 3e562eef-4fd8-4f1e-ac4e-fc83874368c5
tenderNotice
tenderNotice
Anunt de participare
4.02.21 10:32
Data:
1 febr 2021, 10:02
Subiectul întrebării:
Documentele de calificare /Caiet de sarcini
Întrebare:
Solicitam revizuirea conditiei privind minimul de personal pentru prestarea serviciilor de reparatie a utilajului tehnologic si frigorific, asa cum aceasta solicitare refleecesitatile de cta npersonal proritar pentru prestarea serviciilor de reparatie a sistemului electric. In cazul primului lot, credem aceasta conditie drept a fi una abuziva si care favorizeaza anumiti operatori economici.
Răspuns (1 febr 2021, 15:58):
Modificat
Data:
1 febr 2021, 11:23
Subiectul întrebării:
Documentele de calificare /Caiet de sarcini
Întrebare:
Certificat de înregistrare a laboratorului electrotehnic/contract subantrepriză - aceasta solicitare nu corespunde necesitatilor pentru efectuarea serviciilor de reparatie a utilajului tehnologic, ci se refera la serviile de reparatie a retelelor electrice, unde intradevar poate fi necesar un asemenea laborator. Rugam excluderea acestei cerinte pentru lotul 1 - Servicii de reparatie a utulajului blocului alimentar.
Răspuns (1 febr 2021, 16:03):
Certificat de înregistrare a laboratorului electrotehnic/contract subantrepriză - sunt necesare deoarece serviciile care urmează să fie achiziționate conțin lucrări de electricitate, totodată utilajul care urmează fi instalat sau reparat trebuie diagnosticat în laborator. Astfel caietul de sarcini nu va fi modificat
Data:
3 febr 2021, 16:17
Subiectul întrebării:
Documentele de calificare /Caiet de sarcini
Întrebare:
Rugam revizuirea conditiei privind minimul de personal calificat pentru lot.nr.2 - Servicii de reparatie a utilajului tehnologic si frigorific. Credem ca solicitarea unei declaratii privind disponiblitatea numarului necesar pentru indeplinirea acestor servicii reprezinta un act cu aceeasi putere juridica.
Răspuns (4 febr 2021, 10:37):
A fost modificat Anunţul.
Data:
3 febr 2021, 16:19
Subiectul întrebării:
Documentele de calificare /Caiet de sarcini
Întrebare:
Solicitarea de operator telefonic non-stop, cind institutiile si Directia au regim de lucru de la 7:30 pina la 18:00, e stranie. Rugam sa specificati orele in care vor fi transmise telefonic sau prin posta, solicitarile de reparatie.
Răspuns (4 febr 2021, 10:40):
Pentru situaţii exepţionale este necesar să dispuneţi de un operator telefonic pentru recepţionarea comenzilor în regim non-stop.
Data:
3 febr 2021, 16:20
Subiectul întrebării:
Documentele de calificare /Caiet de sarcini
Întrebare:
Rugam sa clarificati ce fel de aviz pentru participarea la licitație publică eliberată de Ministerul Economiei şi Infrastructurii al RM este nevoie? Participarea la licitatii din inforamtia care o detinem, este la dorinta operatorului economic, si nu necesita nici un document suplimentar. In orie caz pentru lucrari de reparatie utilaj tehnologic si frigorific.
Răspuns (4 febr 2021, 10:46):
Prezentarea avizului în construcţii pentru participarea la licitație publică eliberată de Ministerul Economiei şi Infrastructurii al RM este necesar pentru lucrările ce ţin de electricitate. A fost modificat anunţul de participare.
Data:
3 febr 2021, 16:23
Subiectul întrebării:
Documentele de calificare /Caiet de sarcini
Întrebare:
Repetat! Atragem atentia ca un astfel de document nu este nevoie pentru indeplinirea serviciilor planificate spre a fi achizitionate.
Certificat de înregistrare a laboratorului electrotehnic/contract subantrepriză - aceasta solicitare nu corespunde necesitatilor pentru efectuarea serviciilor de reparatie a utilajului tehnologic, ci se refera la serviile de reparatie a retelelor electrice, unde intradevar poate fi necesar un asemenea laborator. Rugam excluderea acestei cerinte pentru lotul 2 - Servicii de reparatie a utulajului blocului alimentar.
Răspuns (4 febr 2021, 11:21):
A fost modificat Anuntul de participare.
Data:
9 febr 2021, 10:36
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini electricitatea
Întrebare:
Buna ziua, ce fel de simbol pozitia (16) 1.1.2 este acesta, din ce biblioteca? sau acestea
Pozitia 41 1.1.11 Inlocuirea releului termic
Pozitia 51 1.1.12 Inlocuirea intrerupatorului basculant
Răspuns (9 febr 2021, 16:35):
Conform Catalogului cu norme de consum de manoperă, pentru reparaţia utilajului tehnologic prin metoda de expres la obiectele de menire social culturală. Publicat: 13.05.2008 în Monitorul Oficial.
Data:
9 febr 2021, 16:45
Subiectul întrebării:
Răspuns (9 febr 2021, 16:35):
Întrebare:
NU EXISTA ASA NORME...
Răspuns (10 febr 2021, 08:49):
Ne pare rău informaţi-vă la ÎS"Incercom" cu privire la Catalogului cu norme de consum de manoperă, pentru reparaţia utilajului tehnologic prin metoda de expres la obiectele de menire social culturală.
Şi ordinul nr.1 din 04.04.2008.
Data:
9 febr 2021, 16:46
Subiectul întrebării:
Avizul
Întrebare:
Ati scris ca “
Prezentarea avizului în construcţii pentru participarea la licitație publică eliberată de Ministerul Economiei şi Infrastructurii al RM este necesar pentru lucrările ce ţin de electricitate. A fost modificat anunţul de participare.”
Da avizul este necesar pentru lucrari de constructii-montaj, este flat scris pe site ast.gov.md, este ceva comun la lacrari de reparatii sistemelor electrice la institutii si lucrari de constructii! Da sintem de acord daca sintem companiea de constructii , facem lucrari de reparatie capitala a cladirii atunci da! Spuneti varog unde e scris ca pentru lucrari electrice este nevoie avizul dat
Răspuns (10 febr 2021, 08:49):
Aviz pentru participare la licitații servește drept dovadă că operatorul economic care prestează servicii nu a avut obiecții din partea statului în urma controlului tehnic și nu a avut accidente tehnice, nu a încălcat norme tehnice. Tinem să menţionăm că Autoritatea contractantă a elaborat caietul de sarcini conform Legea Nr. 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice, art.22 (2).
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK