1
Perioada de actualizare
de la 28.01.2021 14:07
până la 07.02.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.02.2021 09:00
până la 12.02.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 666 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 28 ian 2021, 14:07 - 7 febr 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 febr 2021, 9:00 - 12 febr 2021, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Hîrtie A4
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Șargu-Rusu
Telefonul de contact
022823393
Datele achizitiei
Data publicării
28 ian 2021, 13:46
Data ultimilor modificări
1 febr 2021, 16:08
Valoarea estimată (fără TVA)
1 666 666,67 MDL
Achizitii.md ID
21035355
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Durata contractului
19 febr 2021 14:03 - 31 dec 2021 14:03
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hârtie A4 CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 40550.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
fda.pdf fda.pdf
Specificaţie tehnică
FDA
28.01.21 14:07
anunt_de_participare.pdf anunt_de_participare.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
28.01.21 14:07
documentatia_standard_bunuri.docx
Specificaţie tehnică
Documentația standard
28.01.21 14:07
duae_ro_0.doc
Criterii de evaluare
DUAE
1.02.21 16:08

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 1 556 106,25 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cu cerințele de calificare si specificațiile tehnice!
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Cartnord SRL

Preţul ofertei: 1 575 367,50 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Standelev SRL

Preţul ofertei: 1 578 070,83 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări