1
Perioada de actualizare
de la 25.01.2021 08:23
până la 27.01.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.01.2021 09:00
până la 31.01.2021 09:00
3
Licitaţie
de la 01.02.2021 14:00
până la 01.02.2021 14:28
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 105 000 MDL
Perioada clarificărilor: 25 ian 2021, 8:23 - 27 ian 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 ian 2021, 9:00 - 31 ian 2021, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Apă potabilă
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Varnița, 22
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Maria Gaja
Telefonul de contact
47-11-65
Datele achizitiei
Data publicării
25 ian 2021, 8:23
Data ultimilor modificări
25 ian 2021, 14:02
Achizitii.md ID
21034947
CPV
41110000-3 - Apă potabilă
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul 1
Buget: 96700.0 MDL
Activ
Lotul 2
Buget: 8300.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini apă 2021.semnat.pdf caiet de sarcini apă 2021.semnat.pdf
tenderNotice
25.01.21 14:02
Data:
25 ian 2021, 09:57
Subiectul întrebării:
Intrebare
Întrebare:
Vacanta de plata : in termen de рina la 90 zile calendaristice din momentul livrёrii marfii . Conform articolului 21/1 alineat 4 a legii comertului , termenul de plata catre furnizor pentru produsele alimentare contractate si livrate se stabileste in cadrul negocierilor ,dar nu poate fi mai mare de 30 zile calendaristice de la data livrarii produselor de catre furnizor .
Răspuns (25 ian 2021, 10:02):
90 zile sunt condițiile stabilite de autoritatea contractantă avînd în vedere situația internă a întreprinderii și nu pot fi excluse.
Data:
25 ian 2021, 09:57
Subiectul întrebării:
Intrebare
Întrebare:
Ar fi cazul sa schimbati acest punct in caietul de sarcini.
Răspuns (25 ian 2021, 10:02):
90 zile sunt condițiile stabilite de autoritatea contractantă avînd în vedere situația internă a întreprinderii și nu pot fi excluse.
Data:
25 ian 2021, 11:35
Subiectul întrebării:
Intrebare
Întrebare:
Cred eu ca dumnevoastra nu ati inteles . Nu puteti stabili asa conditii pentru produsele alimentare. Este interzis de lege. Va rugam mult sa consultati Legea comertului si anume articolul 21/1 alineat 4.
Răspuns (25 ian 2021, 11:38):
Avînd în vedere necesitățile întreprinderii și situația internă a întreprinderii s-au indicat condițiile reale de achitare
Data:
25 ian 2021, 11:45
Subiectul întrebării:
Intrebare
Întrebare:
Noi subintelegem acest aspect. Dar totusi oricare intreprindere cind prezinta un caiet de sarcini sau introduce careva reguli de tip intern le introduce avind invedere legislati RM , iar in cazul dat conform publicarii caietului de sarcini prezentat dumneavoastra incalcati Legea comertului si anume articolul 21/1 alineat 4 care suna in felul urmator : termenul de plata catre furnizor pentru produsele alimentare contractate si livrate se stabileste in cadrul negocierilor ,dar nu poate fi mai mare de 30 zile calendaristice de la data livrarii produselor de catre furnizor . Cred ca este clar scris in Lege si nu necesita o anumita descifrare a acestui punct.
Răspuns (25 ian 2021, 11:52):
Necătînd la acestea nu putem indica anumite condiții ce nu vor putea fi indicate în contract și ulterior respectate.
Data:
25 ian 2021, 12:44
Subiectul întrebării:
Loturi
Întrebare:
Pentru valabilitatea contractului, aveți nevoie de 10 bucăți de răcitoare sau pompe pentru sticle de 19 l pentru utilizare gratuită?
Răspuns (25 ian 2021, 13:38):
Este necesar ca operatorul economic să dispună de 10 răcitoare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.