1
Perioada de actualizare
de la 24.01.2021 13:24
până la 03.02.2021 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.02.2021 08:00
până la 15.02.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 212 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 ian 2021, 13:24 - 3 febr 2021, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 febr 2021, 8:00 - 15 febr 2021, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Setul include seringa 100ml +200ml + Conector tub pentru angio, forma Y + 2 ace, compatibile cu injectomatul Nemoto;
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. C. Virnav 13
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cuznetov Tatiana
Telefonul de contact
+37379705053
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
24 ian 2021, 13:24
Valoarea estimată (fără TVA)
212 000 MDL
Achizitii.md ID
21034944
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, or. Сhişnău, str. C.Vîrnav,13
Durata contractului
1 mart 2021 02:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Set Seringi CPV: 32200000-5 - Aparate de emisie pentru radiotelefonie, radiotelegrafie, radiodifuziune şi televiziune
Cantitatea: 800.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare pelicula radiologica
Specificaţie tehnică
obligatoriu
24.01.21 13:24
duae Filme
Specificaţie tehnică
obligatoriu
24.01.21 13:24
documentatia standard filme
Specificaţie tehnică
obligatoriu
24.01.21 13:24

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Electeh SRL

Preţul ofertei: 158 400 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Ancotec-Sistem

Preţul ofertei: 188 000 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări