Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21034936
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
211 260 MDL
Perioada clarificărilor:
23 ian 2021, 10:59 - 28 ian 2021, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor:
28 ian 2021, 17:00 - 2 febr 2021, 16:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Achizitionarea reagentilor chimici si consumabile de laborator pentru anul 2021
Informația despre anulare
Motivul anulării
modificarea loturilor
Data anulării
25 ian 2021, 23:50
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5801, MOLDOVA, Teleneşti, or.Teleneşti, str.C.Porumbescu 8
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
23 ian 2021, 10:59
Data ultimilor modificări
25 ian 2021, 23:50
Achizitii.md ID
21034936
MTender ID
CPV
33600000-6 - Produse farmaceutice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Reagenti si consumabile pentru analizatorul cobas c111 cu sistem inchis
Buget: 135485.0 MDL
Anulată
Anulată
Lotul nr. 7 - Material de control al calităţii examinărilor de laborator biochimice
Buget: 4860.0 MDL
Anulată
Consumabile, veselă și articole de laborator
Data:
25 ian 2021, 10:19
Subiectul întrebării:
Operarea modificărilor în documentația de atribuire
Întrebare:
Bună ziua. Pentru a oferi posibilitatea de participare a mai multor operatori economici, solicităm divizarea acestui lot pe loturi aparte. Mulțumim anticipat.
Răspuns (25 ian 2021, 10:48):
Din pacate deja nu mai pot modifica in sistem,va rugam sa va confirmați solicitărilor
Data:
25 ian 2021, 11:18
Subiectul întrebării:
modificari
Întrebare:
Modificari pot fi facute doar in cazul daca anulati procedura aceasta si publicati din nou corect
Răspuns (25 ian 2021, 11:54):
Da...dar noi nu dispunem de timp pentru a face aceste modificari...din motiv că instituția are nevoie cît mai urgent
Data:
25 ian 2021, 12:06
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
Stimată autoritate contractantă, Vă rugăm și noi să vă conformați: pct. 21 subpct. 2) din Hotărârea Guvernului nr. 667 din 27.05.2016, pentru aprobarea Regulamentului cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, grupul de lucru este obligat să asigure participarea pe scară largă a operatorilor economici la procedurile de achiziție, în scopul asigurării concurenței și combaterii concurenței neloiale în domeniul achizițiilor publice, iar art. 7 lit. c) din Legea nr. 131/15 prevede expres că unul dintre principiile fundamentale a relațiilor privind achizițiile publice este principiul concurenței, care presupune asigurarea condițiilor de manifestare a concurenței în așa fel încât orice operator economic, cu calificare și oferta corespunzătoare necesității reale a autorității, să poată participa la procedura de atribuire și să dispună de posibilitatea egală de a fi desemnat câștigător. Astfel, reieșind din prevederile legale enunțate, autoritatea contractantă prin înaintarea cerințelor trebuie să nu creeze obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurilor de achiziție publică, ci să ofere posibilitatea reală operatorilor economici care reprezintă întreprinderile mici și mijlocii să poată participa la procedura de achiziție. În caz contrar vom contesta. Așteptăm divizarea loturilor.
Răspuns (25 ian 2021, 14:30):
Fiecare pozitie sa fie divizat în lot aparte?
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK