1
Perioada de actualizare
de la 21.01.2021 12:02
până la 20.02.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.02.2021 11:00
până la 23.02.2021 11:00
3
Licitaţie
24.02.2021 14:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 664 158 MDL
Perioada clarificărilor: 21 ian 2021, 12:02 - 20 febr 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 febr 2021, 11:00 - 23 febr 2021, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Bunuri achiziționate din surse UE în cadrul proiectului “Poduri pentru creșterea încrederii între poliție și cetățenii raionului Ialoveni și județului Iași”, cod 2SOFT/4.3/48, finanțat în cadrul Programul Operațional Comun România – Republica Moldova 2014-2020.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, Alexandru cel Bun, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lionela Dascal
Telefonul de contact
069116097
Datele achizitiei
Data publicării
21 ian 2021, 12:02
Data ultimilor modificări
21 ian 2021, 12:38
Achizitii.md ID
21034772
CPV
34100000-8 - Autovehicule
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
5. formular declaratie cf prag 2.3.3.docx
Documentele la ofertă
Declarație varianta WORD
21.01.21 12:02
3. documentatia standard.pdf 3. documentatia standard.pdf
Documentele la ofertă
Documentație stabndard
21.01.21 12:02
5. declaratie (prag).pdf 5. declaratie (prag).pdf
Documentele la ofertă
Declarație de încadrare criteriile de excludere
21.01.21 12:02
2. duae.pdf 2. duae.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
21.01.21 12:02
4. anexe.pdf 4. anexe.pdf
Documentele la ofertă
Anexe
21.01.21 12:02
1. anunt de participare.pdf 1. anunt de participare.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
21.01.21 12:02
Data:
21 ian 2021, 12:38
Subiectul întrebării:
Scutirea de accize.
Întrebare:
Buna ziua. În conformitate cu punctul 3 din Regulamentul privind modul de aplicare a facilităţilor fiscale şi vamale la importul şi/sau livrarea pe teritoriul ţării a mărfurilor şi serviciilor destinate proiectelor de asistenţă tehnică şi investiţională în derulare, care cad sub incidenţa tratatelor internationale la care Republica Moldova este parte, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.246 din 8 aprilie 2010, la livrarea pe teritoriul ţării a mărfurilor şi serviciilor destinate proiectelor de asistenţă tehnică şi proiectelor de asistenţă investiţională, subiecţii impozabili livrează pe teritoriul republicii mărfuri şi servicii în baza scrisorii emisă pe blanchetă oficială de către donator sau implementator, sau beneficiar, în care va fi indicat subiectul căruia i se va efectua livrarea şi în care se va face trimitere la proiectul de asistenţă tehnică sau investiţională, specificat în anexele nr.1 şi nr.2 la prezenta hotărîre. Asadar va rog sa ne comunicati cine ste "donator sau implementator, sau beneficiar" al proiectului, adica cine va emite scrisoarea susmentionata? Multumesc.
Răspuns (22 ian 2021, 11:59):
Buna ziua, Proiect: “Poduri pentru creșterea încrederii între poliție și cetățenii raionului Ialoveni și județului Iași”, cod: 2SOFT/4.3/48 Beneficiar: Consiliul raional Ialoveni www.il.md Finanțare: Programul Operațional Comun România – Republica Moldova 2014-2020 www.ro-md.net Cota TVA 0 – Monitorul oficial nr. 241-245 (pag. 57) din 25 septembrie 2020
Data:
3 febr 2021, 13:24
Subiectul întrebării:
Inscriptia
Întrebare:
Buna ziua. In cerintele se cere inscriptia conform standardelor IGC (Carabinieri). Vă rog să verificați daca e o greșeală și corect este conform standardelor IGP (Politiția), sau să confirmați standardul IGC. Merci.
Răspuns (4 febr 2021, 09:24):
Buna ziua. Aveti dreptate, este o greseală. Rugăm să luați in considerație corect să fie conform standardelor IGP (Poliția)
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.