1
Perioada de actualizare
de la 21.01.2021 10:09
până la 25.01.2021 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.01.2021 12:00
până la 27.01.2021 16:00
3
Licitaţie
de la 28.01.2021 14:00
până la 28.01.2021 14:32
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 97 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21 ian 2021, 10:09 - 25 ian 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 ian 2021, 12:00 - 27 ian 2021, 16:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de deservire a cărtușelor. Procurarea cărtușelor
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri, 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Levinta Victoria
Telefonul de contact
022268820
Datele achizitiei
Data publicării
21 ian 2021, 10:09
Data ultimilor modificări
24 ian 2021, 12:59
Achizitii.md ID
21034748
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Data:
24 ian 2021, 12:59
Subiectul întrebării:
Criteriul de evaluare
Întrebare:
Buna ziua Stimati Domni! Ca și in licitatia petrecuta in anul 2020, in anul curent criteriul de evaluare este: "p.19. Criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului: cel mai mic preț." In anul 2020 grupul de lucru din cadrul Ministerului Sanatatii, Muncii si Protectiei Sociale, au ignorat acest criteriu - au fost decalificati participantii la licitatie, care au oferit cele mai bune oferte, si ca rezultat a fost numit "Învingător" participantul cu cel mai înalt preț, oferta caruia depasa 3-4 preturi comparativ cu ceilalti ofertanți!!! La licitația curentă la fel vor fi depasite atribuțiile grupului de lucru, și va fi numit "Învingător" participantul, prețul căruia la "serviciul de regenerare a cartușului" costă mult mai mult decît costul unui cartuș NOU???
Răspuns (25 ian 2021, 11:50):
Bună ziua, vă informez că la precedenta procedură au fost descalificați participanții care au prezentat oferte neconforme, anormal de scăzute. Este imposibil ca preluarea cărtușelor, încărcarea acestora cu cantitatea recomandată de toner, precum și livrarea la sediul AC să coste 20-30 lei, preț mai mic decît costul tonerului necesar de a fi utilizat. Solicităm prestarea calitativă a serviciului, conform standardelor minime de calitate. De asemenea vă informăm că cărtușele se cîntăresc la transmiterea către prestator și după ce au fost încărcate, nu credeți că v-om tolera încărcarea cu cantități mai mici decît cele recomandate. Vă îndemnăm ca prețul ofertat să fie real pentru a îndeplini solicitările documentației de atribuire.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.