+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 25 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21 ian 2021, 9:53 - 22 ian 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 ian 2021, 10:00 - 24 ian 2021, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Rechizite de birou
Informația despre anulare
Motivul anulării
Nu dispunem de surse financiare.
Data anulării
26 ian 2021, 14:00
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3515, MOLDOVA, Orhei, s.Brăneşti, Branesti
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aliona Botnar
Telefonul de contact
079003625
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
21 ian 2021, 9:53
Data ultimilor modificări
26 ian 2021, 14:00
Achizitii.md ID
21034745
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Rechizite de birou
Buget: 25000.0 MDL
Anulată
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".