1
Perioada de actualizare
de la 19.01.2021 15:05
până la 25.01.2021 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.01.2021 00:00
până la 09.02.2021 00:00
3
Licitaţie
09.02.2021 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 492 660 MDL
Perioada clarificărilor: 19 ian 2021, 15:05 - 25 ian 2021, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 ian 2021, 0:00 - 9 febr 2021, 0:00
Începutul licitației: 9 febr 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

49266 prînzuri Prânzul trebuie să includă 5-6 bucate felul doi şi felul întîi(garnitură şi bucate din carne sau peşte), băuturi răcoritoare şi calde , sucuri, patiserie. Cantitatea de pâine trebuie să constituie nu mai puţin de 100 gr. pentru fiecare elev. Costul unui prânz pe zi,cu TVA/fără TVA,lei – 12,0/10,0 lei ,Nr. minim de calorii 800 kcal.
Zilnic în zilele lucrătoare începînd cu luna februarie, 2021 , 2 ori pe zi – între 11ºº-12ºº; 14ºº - 15ºº.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.G.Cosbuc, 5
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Svetlana Cernatinschi
Telefonul de contact
068680085
Datele achizitiei
Data publicării
19 ian 2021, 14:33
Data ultimilor modificări
19 ian 2021, 15:05
Valoarea estimată (fără TVA)
492 660 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
100 MDL
Achizitii.md ID
21034552
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.G.Cosbuc, 5, str.N. Costin 55
Durata contractului
15 febr 2021 08:00 - 31 dec 2021 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de preparare și livrare a mîncării (catering) pentru anul 2021 conform specificației CPV: 55520000-1 - Servicii de catering
Cantitatea: 49266.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
19.01.21 15:05
criteriile de atribuire.semnat.pdf criteriile de atribuire.semnat.pdf
Criterii de evaluare
Criteriile de atribuire
19.01.21 15:05
specificatia_tehnica.semnat.pdf specificatia_tehnica.semnat.pdf
Specificaţie tehnică
Specificația
19.01.21 15:05
documentatia_standard_cop.semnat.pdf documentatia_standard_cop.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
19.01.21 15:05

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Alimteri SRL

Preţul ofertei: 10 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Meniul corespunde cu cel cerut. Are toate auorizările sanitare. Prețul unei porții este 10 lei fără tva
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări