Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 845 600 MDL
Perioada clarificărilor: 19 apr 2021, 10:30 - 29 apr 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 apr 2021, 9:00 - 10 mai 2021, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentație cu prânzuri pentru 200 de persoane social vulnerabile aflate în evidenta DAS Ciocana, pentru anul 2021
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucureşti nr. 53
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tamara Pîrvu
Telefonul de contact
022227590
Datele achizitiei
Data publicării
19 ian 2021, 10:25
Data ultimilor modificări
22 iun 2021, 14:44
Valoarea estimată (fără TVA)
845 600 MDL
Achizitii.md ID
21034478
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucureşti nr. 53
Durata contractului
1 iun 2021 10:24 - 31 dec 2021 10:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentație cu prânzuri pentru 200 de persoane social vulnerabile aflate în evidenta DAS Ciocana, pentru anul 2021 CPV: 55510000-8 - Servicii de cantină
Cantitatea: 30200.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_servicii cantina 2_.semnat.pdf documentatia_standard_servicii cantina 2_.semnat.pdf
Documentele la ofertă
22.04.21 09:32
anunţ de participare 2021.semnat.pdf anunţ de participare 2021.semnat.pdf
Documentele la ofertă
22.04.21 09:35
documentatia_standard_servicii cantina2_.docx
Documentele la ofertă
22.04.21 09:35
duae 2_.semnat.pdf duae 2_.semnat.pdf
Documentele la ofertă
22.04.21 11:22
duae 2_.doc
Documentele la ofertă
22.04.21 11:22
Documentele lotului
duae 2_.doc
22.04.21 11:22
duae 2_.semnat.pdf
22.04.21 11:22

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Daramax-Com

Preţul ofertei: 812 380 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

MUZCAFE PLUS

Preţul ofertei: 813 890 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări