1
Perioada de actualizare
de la 22.06.2021 14:59
până la 02.07.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.07.2021 09:00
până la 13.07.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 599 200 MDL
Perioada clarificărilor: 22 iun 2021, 14:59 - 2 iul 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 iul 2021, 9:00 - 13 iul 2021, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentație cu prânzuri pentru 200 de persoane social vulnerabile aflate în evidenta DAS Ciocana
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucureşti nr. 53
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tamara Pîrvu
Telefonul de contact
022227590
Datele achizitiei
Data publicării
19 ian 2021, 10:24
Data ultimilor modificări
22 iun 2021, 15:05
Valoarea estimată (fără TVA)
599 200 MDL
Achizitii.md ID
21034477
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucureşti nr. 53
Durata contractului
1 aug 2021 14:58 - 31 dec 2021 14:58
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentație cu prânzuri pentru 200 de persoane social vulnerabile aflate în evidenta DAS Ciocana CPV: 55510000-8 - Servicii de cantină
Cantitatea: 21400.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
22.06.21 14:59
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
22.06.21 14:59
documentatia_standard_servicii cantina.docx
Documentele la ofertă
22.06.21 14:59
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MUZCAFE PLUS

Preţul ofertei: 492 200 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Operatorul economic a prezentat o ofertă corespunzătoare cerințelor din documentația de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări