Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 333 MDL
Perioada clarificărilor: 18 ian 2021, 16:32 - 28 ian 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 ian 2021, 10:00 - 9 febr 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot 141//Sensor SpO2 pediatric tip clește reutilizabil integrat compatibil cu pulsoximetru Acare AH-M1
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Corina Cebuc
Telefonul de contact
022-55-96-46
Datele achizitiei
Data publicării
18 ian 2021, 16:19
Data ultimilor modificări
22 ian 2021, 15:30
Valoarea estimată (fără TVA)
333 MDL
Achizitii.md ID
21034436
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Durata contractului
1 mart 2021 00:00 - 30 dec 2021 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Sensor SpO2 pediatric tip clește reutilizabil integrat compatibil cu pulsoximetru Acare AH-M1 CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
1 duae_ro_0.semnat.pdf 1 duae_ro_0.semnat.pdf
Documentele la ofertă
18.01.21 16:32
1 duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
18.01.21 16:32
anunt_bunuri modif la 22.01.semnat.pdf anunt_bunuri modif la 22.01.semnat.pdf
Documentele la ofertă
22.01.21 15:30
anunt_bunuri.doc
Documentele la ofertă
22.01.21 15:30
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
22.01.21 15:30
documentatia_standard_bunuri modif 1 la 22.01.semnat.pdf documentatia_standard_bunuri modif 1 la 22.01.semnat.pdf
Documentele la ofertă
22.01.21 15:30

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Labromed Laborator SRL

Preţul ofertei: 340 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Almicom-Tech

Preţul ofertei: 415 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări