1
Perioada de actualizare
de la 18.01.2021 16:46
până la 30.01.2021 13:19
2
Propunerea ofertelor
de la 30.01.2021 13:19
până la 04.02.2021 12:49
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 620 750 MDL
Perioada clarificărilor: 18 ian 2021, 16:46 - 30 ian 2021, 13:19
Perioada de depunere a ofertelor: 30 ian 2021, 13:19 - 4 febr 2021, 12:49
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lungimea 14 - 50 mm
- Implanturile traumatologo ortopedice să fie confecţionate din inox;
- Marcajul producatorului sa fie indicat pe fiecare surub
- Fiecare lot să fie produs de un singur producător;
- Ofertantul se obligă să accepte schimbul de implante după dimensiuni, la necesitatea instituției, în caz de adjudecare a contractului
- Certificat CE și/sau declarație de conformitate în funcție de evaluarea conformității cu anexele corespunzătoare pentru produsele oferite
- Certificat ISO 13485 pentru produsele oferite
- Catalogul producătorului pentru produsele oferite - catalog și/sau pliant original sau copie pentru produsele oferite confirmat prin semnătura și ștampila participantului, pe suport hârtie sau în format electronic pe CD (împreună cu fișierul ofertei electronice)
- Instrucțiunea de utilizare tradusă în limba de stat sau altă limbă de circulație internațională (Engleză/Rusă) - la livrare
- Instruirea specialiștilor în centre de referință specializate a producătorului și/sau la sediul beneficiarului final pentru produsele care nu au fost folosite anterior, în termen de o lună de la solicitare
- Pentru evaluarea obiectivă a ofertelor, participanții la licitație vor prezenta mostre de fixatoare, utilaj de aplicare și cataloagele producătorilor.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aurelia Botica
Telefonul de contact
022222364
Datele achizitiei
Data publicării
18 ian 2021, 11:02
Data ultimilor modificări
28 ian 2021, 13:19
Valoarea estimată (fără TVA)
620 750 MDL
Achizitii.md ID
21034339
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Durata contractului
10 febr 2021 02:00 - 1 ian 2062 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Set standart de instrumente, suruburi si placi pentru fragmente mici CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Broșa diametru 1,5 mm, lungimea 250 mm CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 1000.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Șurub spongios cap hexagonal, autotarodant diam. 4,0mm filet partial CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 350.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Șurub cortical cap hexagonal, autotarodant diam. 3,5mm CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 10000.0
Unități de măsură: Bucata
5)
Denumirea
Brosa diametru 1mm, lungimea 250 mm. CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 300.0
Unități de măsură: Bucata
6)
Denumirea
Placă 1/3 tubulară, pentru șuruburi cu diam. 3,5mm 6 - 10 orificii CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 600.0
Unități de măsură: Bucata
7)
Denumirea
Placa reconstructivă pentru șurub 3,5 mm 6 - 10 orificii CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 150.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
Declarație
18.01.21 16:46
Contract _model.doc
Model de сontract
Contract _model
18.01.21 16:46
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
18.01.21 16:46
documentatia_standard_bunuri25.01.semnat.pdf documentatia_standard_bunuri25.01.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia_standard_bunuri.
25.01.21 11:27
anunt_de_participare 25.01.semnat.pdf anunt_de_participare 25.01.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
25.01.21 11:27
formularele-f4.1-si-f4.2-lp.xlsx
Documentele la ofertă
Formularele-F4.1- și F4.2
28.01.21 13:19
lista pozițiilor.xlsx
Documentele la ofertă
Anexa lista pozițiilor
28.01.21 13:19

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ORTOFIX

Preţul ofertei: 168 800 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SOGNO

Preţul ofertei: 170 575 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SALMED GRUP SRL

Preţul ofertei: 335 012,50 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

ICS "Farmina" SRL

Preţul ofertei: 568 189,40 MDL
Statut: în aşteptare
5
Denumirea participantului:

DataControl SRL

Preţul ofertei: 2 997 335 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări