+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 18.01.2021 11:07
până la 19.01.2021 11:30
2
Propunerea ofertelor
de la 19.01.2021 11:30
până la 21.01.2021 11:30
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 14 500 MDL
Perioada clarificărilor: 18 ian 2021, 11:07 - 19 ian 2021, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor: 19 ian 2021, 11:30 - 21 ian 2021, 11:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

livrarea/prestarea/executarea bunurilor/lucrărilor/serviciilor încărcarea și regenerarea cartușelor
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3515, MOLDOVA, Orhei, s.Brăneşti, Branesti
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aliona Botnar
Telefonul de contact
079003625
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
18 ian 2021, 11:07
Data ultimilor modificări
18 ian 2021, 11:07
Achizitii.md ID
21034338
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
cartuse.pdf cartuse.pdf
tenderNotice
livrarea/prestarea/executarea bunurilor/lucrărilor/serviciilor încărcarea și regenerarea cartușelor
18.01.21 11:07
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".