1
Perioada de actualizare
de la 16.01.2021 13:19
până la 26.01.2021 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.01.2021 12:00
până la 03.02.2021 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 959 000 MDL
Perioada clarificărilor: 16 ian 2021, 13:19 - 26 ian 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 ian 2021, 12:00 - 3 febr 2021, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de pază tehnică și fizică, servicii de mentenanța și reparație a sistemului de pază și instalarea butoanelor de alarmă în sediile Procuraturii RM pentru perioada februarie-decembrie 2021
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Popovici
Telefonul de contact
069455096
Datele achizitiei
Data publicării
16 ian 2021, 13:08
Data ultimilor modificări
16 ian 2021, 13:19
Valoarea estimată (fără TVA)
1 959 000 MDL
Achizitii.md ID
21034275
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Durata contractului
5 febr 2021 13:14 - 31 dec 2021 13:14
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de pază pentru anul 2021 CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr1.docx
Documentele la ofertă
16.01.21 13:19
duae_paza.doc
Documentele la ofertă
16.01.21 13:19
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 1 958 960 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic preț
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări