1
Perioada de actualizare
de la 15.01.2021 17:57
până la 20.01.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.01.2021 10:00
până la 01.02.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 238 400 MDL
Perioada clarificărilor: 15 ian 2021, 17:57 - 20 ian 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 ian 2021, 10:00 - 1 febr 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lista volumului de lucrări conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Istratii Nadejda
Telefonul de contact
022574519
Datele achizitiei
Data publicării
15 ian 2021, 17:10
Data ultimilor modificări
18 ian 2021, 15:49
Valoarea estimată (fără TVA)
238 400 MDL
Achizitii.md ID
21034265
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Durata contractului
5 febr 2021 17:56 - 30 dec 2021 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația laboratorului CSP Soroca „Covid 19” CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard.docx
Documentele la ofertă
15.01.21 17:57
duae.doc
Documentele la ofertă
15.01.21 17:57
anunt lucrari de laborator.pdf anunt lucrari de laborator.pdf
Documentele la ofertă
15.01.21 17:57
Documentele lotului
caietul de sarcini soroca.pdf
caietul de sarcini soroca.pdf
15.01.21 17:57

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "Danstar Evolution"

Preţul ofertei: 200 000,05 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Polimer

Preţul ofertei: 203 071,13 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Toate specificațiile sunt conforme solicitărilor autorității contractante.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări