1
Perioada de actualizare
de la 15.01.2021 15:03
până la 27.01.2021 08:25
2
Propunerea ofertelor
de la 27.01.2021 08:25
până la 07.02.2021 18:25
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 ian 2021, 15:03 - 27 ian 2021, 8:25
Perioada de depunere a ofertelor: 27 ian 2021, 8:25 - 7 febr 2021, 18:25
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

materiale de construcții și articole din metal în asortiment (conform listei)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 27 Martie 1918, nr.14
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Cotet
Telefonul de contact
060500912
Datele achizitiei
Data publicării
15 ian 2021, 14:54
Data ultimilor modificări
15 ian 2021, 16:21
Valoarea estimată (fără TVA)
1 500 000 MDL
Achizitii.md ID
21034222
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 27 Martie 1918, nr.14
Durata contractului
7 febr 2021 15:03 - 31 dec 2021 15:03
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
materiale de construcții și articole din metal în asortiment CPV: 44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
doc standard materiale.docx
Documentele la ofertă
15.01.21 15:03
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
15.01.21 15:03
anunț materiale.pdf anunț materiale.pdf
Documentele la ofertă
15.01.21 15:03

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MANTICORA

Preţul ofertei: 4 998 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Credagalex

Preţul ofertei: 200 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Platoprim SRL

Preţul ofertei: 300 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

VERIX-GRUP

Preţul ofertei: 300 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

Catranis-Com SRL

Preţul ofertei: 500 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
6
Denumirea participantului:

VERMILION SRL

Preţul ofertei: 1 490 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
7
Denumirea participantului:

Nelimot-Com SRL

Preţul ofertei: 1 500 000 MDL
Statut: în aşteptare
8
Denumirea participantului:

SUPRATEN SA

Preţul ofertei: 1 500 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
9
Denumirea participantului:

Beax Com SRL

Preţul ofertei: 1 500 000 MDL
Statut: în aşteptare
10
Denumirea participantului:

TEHELECTRO-SV

Preţul ofertei: 1 500 000 MDL
Statut: în aşteptare
11
Denumirea participantului:

DELTA FORTA SECURITATE

Preţul ofertei: 1 500 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
materiale de construcții și articole din metal în asortiment
Data:
18 ian 2021, 11:56
Subiectul întrebării:
detaliere
Întrebare:
specificati va rog ce anume, de care parametri si in ce cantitate solicitati, nu este clar. multumim
Răspuns (18 ian 2021, 12:51):
Bună ziua. Cum a fost indicat anterior și în anunțul de participare, această procedură este de tip acord-cadru. A fost aleasă această procedură din cauza că nu putem ști necesitățile exacte și eventualele avarii ce pot interveni. Solicităm operatorilor economici depunerea ofertei, chiar dacă dispune doar de o categorie din cele menționate în anunțul de participare, iar la etapa de reofertare vor fi transmise invitații cu materialele exacte și cu cantitățile necesare, iar acum este doar prima etapă.
materiale de construcții și articole din metal în asortiment
Data:
18 ian 2021, 14:47
Subiectul întrebării:
Acte
Întrebare:
Bună ziua. DUAE şi Documentaţia Standard nu sunt disponibile. Rugăm respectuos să le reîncărcaţi.
Răspuns (18 ian 2021, 15:35):
Aceste documente au fost atașate, deja adresați-vă la serviciul suport a platformei pe care activați.
materiale de construcții și articole din metal în asortiment
Data:
19 ian 2021, 13:00
Subiectul întrebării:
anularea licitatie
Întrebare:
Dati date eronate cerem anularea licitatiei sau rectificati cantitatile reale de care aveti nevoie pentru a putea prezenta oferta
Răspuns (19 ian 2021, 13:19):
Procedura dată este efectuată conform HG nr. 694/2020 privind aprobarea Regulamentului cu privire la acordul-cadru ca modalitate specială de atribuire a contractelor de achiziții publice. Această modalitate este cea mai potrivită pentru necesitățile întreprinderii, din cauza imposibilității planificării necesităților materialelor din cauza apariției diverselor avarii, care evident nu pot fi planificate. Astfel, pentru evitarea încheierii a o mulțime de contracte lipsite de transparență, s-a luat decizia de a achiziționa materiale într-un mod transparent. Înțelegem că această procedură este necunoscută pentru mulți operatori economici, de aceea invităm toți operatorii economici care au tangență cu cel puțin o categorie de materiale indicate în documentația de atribuire să depună oferta pentru prima etapă, ca mai apoi să fie incluși în acordul-cadru și să primească invitații de participare pe parcursul anului, iar deja în aceste invitații vor fi incluse materialele necesare, și cu cantitățile concrete. Atragem atenția că la această etapă, operatorii economici nu concurează între ei, ei vor concura la etapa de reofertare, când vor primi pe e-mail invitații de participare.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări