1
Perioada de actualizare
de la 14.01.2021 13:44
până la 27.01.2021 11:02
2
Propunerea ofertelor
de la 27.01.2021 11:02
până la 08.02.2021 10:02
3
Licitaţie
de la 09.02.2021 14:32
până la 09.02.2021 14:46
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 10 500 MDL
Perioada clarificărilor: 14 ian 2021, 13:44 - 27 ian 2021, 11:02
Perioada de depunere a ofertelor: 27 ian 2021, 11:02 - 8 febr 2021, 10:02
Începutul licitației: 9 febr 2021, 14:32

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Format: A3
Dimensiuni: 303 mm x 426 mm
Grosime peliculă: 350 µm (2 x 175 µm)
Tip peliculă: lucioasă
Ambalaj: set a câte 100 foi
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Daniela Turtureanu
Telefonul de contact
022504891
Datele achizitiei
Data publicării
14 ian 2021, 12:54
Data ultimilor modificări
22 ian 2021, 14:22
Valoarea estimată (fără TVA)
10 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
105 MDL
Achizitii.md ID
21034045
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
22 febr 2021 02:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul nr. 6 Peliculă pentru laminare CPV: 30192000-1 - Accesorii de birou
Cantitatea: 1500.0
Unități de măsură: Foaie
Documentele procedurii de achiziție
duae modificat decembrie 2020.docx
Documentele la ofertă
DUAE modificat decembrie.word
14.01.21 13:44
declaratie.doc
Documentele la ofertă
Declaratie.word
14.01.21 13:44
documentatie standard.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard.word
14.01.21 13:44
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
14.01.21 13:44
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Documentele la ofertă
Declaratie.pdf
14.01.21 13:44
documentatie standard.signed.pdf documentatie standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard.pdf
14.01.21 13:44
duae modificat decembrie 2020.signed.pdf duae modificat decembrie 2020.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE modificat decembrie.pdf
14.01.21 13:44

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Birovits SRL

Preţul ofertei: 8 490 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Pro-Mapix

Preţul ofertei: 8 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Motivele sunt expuse in scrisoarea de instiintare atasata.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

PRIMEX Com SRL

Preţul ofertei: 8 895 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lotul nr. 6 Peliculă pentru laminare
Data:
22 ian 2021, 14:22
Subiectul întrebării:
Сроки поставки лот 6
Întrebare:
Сообщите, пожалуйста, как будет производиться поставка по Lotul nr. 6 Peliculă pentru laminare - единовременно после подписания контракта, или согласно определенного графика в течении года? Если по графику, то какова будет минимальная партия. Суммарно в заявке 15 упаковок по 100 листов.
Răspuns (25 ian 2021, 11:02):
Conform documentaţiei de atribuire publicate (Anunţul de participare – pct. 11 şi Documentaţia standard – Capitolul II, pct.3 şi Capitolul IV, formularul specificaţiilor de preţ (F 4.2)), termenul de livrare pentru bunurile tuturor loturilor este de 5 zile de la solicitarea Beneficiarului, cu transportul Vânzătorului, pe parcursul anului 2021.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări