+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 13.01.2021 10:47
până la 14.01.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.01.2021 11:00
până la 16.01.2021 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 18 000 MDL
Perioada clarificărilor: 13 ian 2021, 10:47 - 14 ian 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 ian 2021, 11:00 - 16 ian 2021, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Deservirea ascensoarelor pentru anul 2021
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Centrul de plasament pentru persoane vîrstnice și persoane cu dizabilități
Codul fiscal/IDNO
1007601011401
Adresa
4571, MOLDOVA, Dubăsari, s.Cocieri, str. Țărmului 2B
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Agatiev Tamara
Telefonul de contact
024842019
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
13 ian 2021, 10:47
Data ultimilor modificări
13 ian 2021, 10:47
Achizitii.md ID
21033929
CPV
42400000-0 - Echipamente de ridicare şi de manipulare şi piese ale acestora
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".