1
Perioada de actualizare
de la 13.01.2021 14:56
până la 04.04.2021 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.04.2021 15:00
până la 22.04.2021 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 5 292 301,84 MDL
Perioada clarificărilor: 13 ian 2021, 14:56 - 4 apr 2021, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 apr 2021, 15:00 - 22 apr 2021, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Incolori, să fie etanși cu protecție laterală și frontală, să poată fi purtați peste ochelari de vedere, fără părți metalice, să fie din poli carbonat, cu vizor plat și ramă din plastic moale, rama să fie monobloc cu protecție laterală, părțile laterale să fie transparente, vederea laterală să nu fie afectată, lentilele transparente din poli carbonat cu protecție la zgârieturi și cu strat anti-aburire, permit ventilație indirectă, cu fixare etanșă pe față, să ofere protecție împotriva lichidelor, să se fixeze în jurul capului cu ajutorul bandei elastice special creată pentru a asigura o susținere fermă. Mărime universală. Ambalaj individual. Să corespundă standardelor internaționale recomandate de OMS: EN 166 sau SNI/ISEA Z87.1-2010, sau echivalentul, cu prezentarea documentelor confirmative. *Toate specificațiile sus-menționate obligatoriu să fie confirmate documental de producător pe suport de hârtie avizate cu semnătura electronică. În ofertă se va indica codul/ modelul/ denumirea comercială a produsului pentru a putea fi identificat conform catalogului prezentat (dacă produsul este inclus într-un catalog, în cazul în care produsul nu-i este atribuit un cod să se menționeze în formularul F4.1). * Pentru o identificare mai precisă participantul va prezenta poză(e) la produsul propriu-zis avizată cu semnătura electronică.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Jantuan
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
13 ian 2021, 10:26
Data ultimilor modificări
2 apr 2021, 13:17
Valoarea estimată (fără TVA)
5 292 301,84 MDL
Achizitii.md ID
21033924
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Durata contractului
25 apr 2021 13:18 - 31 dec 2021 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Ochelari de protecție CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 146633.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae ajustat.doc
Documentele la ofertă
DUAE
13.01.21 14:56
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
Declaratie pentru ofertant
13.01.21 14:56
date bancare.docx
Garanțiile la contract
Date bancare pentru transferul garantiei de oferte și garantiei pentru buna executie a contractului
21.01.21 11:01
documentatia_standard_bunuri (3) 01.02.2021.semnat.pdf documentatia_standard_bunuri (3) 01.02.2021.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația Standard Semnat
1.02.21 10:35
anunt_de_participare 01.02.2021.semnat.pdf anunt_de_participare 01.02.2021.semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare Semnat
1.02.21 10:35
documentul contestatiei 02_29_21.pdf documentul contestatiei 02_29_21.pdf
Reclamații și decizii
Contestatia de la Endo-Chirurgie SRL
8.02.21 11:01
rg02-274.pdf rg02-274.pdf
Clarificări pentru participanți
Clarificari la Viziere
8.02.21 14:06
decizie 03d-150-211059775782750558815.pdf decizie 03d-150-211059775782750558815.pdf
Reclamații și decizii
Decizia ANSC din 19.03.2021
26.03.21 09:31
documentatia_standard_bunuri 26.03.2021.semnat.pdf documentatia_standard_bunuri 26.03.2021.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația Standard
26.03.21 12:26
lista de distributie 26.03.2021.xlsx
Documentele la ofertă
Lista de distribuție
26.03.21 12:26
formulare 4.1 și 4.2 modif 26.03.2021.xlsx
Documentele la ofertă
Formularele F4.1 și F4.2
26.03.21 12:26
anunt_de_participare 01.04.2021.semnat.pdf anunt_de_participare 01.04.2021.semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
2.04.21 13:17

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC"Imunotehnomed"SRL

Preţul ofertei: 1 906 522,27 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Romedcom

Preţul ofertei: 2 331 464,70 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Soling SA

Preţul ofertei: 2 734 705,45 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

DITA ESTFARM S.R.L

Preţul ofertei: 4 328 811,45 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări