+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 13.01.2021 10:03
până la 15.01.2021 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.01.2021 16:00
până la 20.01.2021 16:00
au rămas 2 zile
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 116 810 MDL
Perioada clarificărilor: 13 ian 2021, 10:03 - 15 ian 2021, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 ian 2021, 16:00 - 20 ian 2021, 16:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te
Achiziționarea produselor de curațat și lustruit pentru anul 2021
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Centrul de Plasament Temporar pentru persoane cu Dizabilități s. Cocieri
Codul fiscal/IDNO
1007601000919
Adresa
4571, MOLDOVA, Dubăsari, s.Cocieri, Tarmului 1B
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sveta Timus
Telefonul de contact
067603168
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
13 ian 2021, 10:03
Data ultimilor modificări
13 ian 2021, 11:52
Achizitii.md ID
21033918
CPV
39800000-0 - Produse de curăţat şi de lustruit
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare.semnat.pdf anunt_de_participare.semnat.pdf
tenderNotice
Anunți de participare
13.01.21 10:03
Data:
13 ian 2021, 11:52
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Va rugam sa scoateti ca documente obligatorii punctul 3 si anme Contractul cu importator oficial in Moldova ,punctul 4 Ultimul raport financiar pentru ca incalca drepturile ofertantului ce sunt legate de secrete comerciale interne.Aceste documente le puteti insemna ca obligatorii sa fie prezentate dupa petrecerea licitatiei oficial prin scrisoare la posta electronica timp de 1 zi. Va rugam sa va comfermati legii achizitilor publice si sa cereti minimum de documente obligatorii de participare .
Răspuns (14 ian 2021, 09:40):
Suntem de acord că documente sus numite sa fie prezentate dupa petrecerea licitatiei oficial prin scrisoare la posta electronica timp de 1 zi.
Data:
13 ian 2021, 12:20
Subiectul întrebării:
Anuntul de participare
Întrebare:
Documente obligatorii:Pentru produse de ingrejire personala companiile producatoare ,importatoare si distribuitoare nu mai sunt obligate sa aiba certificate de conformitate conform Legii nr 186 din 24.04.2003. Activam pe teritoruil RM in baza Avizelor sanitare eliberate de ANSP. Deci cerem ca punctul 8 din anunti sa fie corectat cu aceasta cerinta.
Răspuns (14 ian 2021, 09:40):
Suntem de acord să ne prezentați certificat de conformitate sau aviz sanitar la produsele prezentate.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".