1
Perioada de actualizare
de la 12.01.2021 15:52
până la 22.01.2021 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.01.2021 00:00
până la 25.01.2021 00:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 288 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 ian 2021, 15:52 - 22 ian 2021, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 ian 2021, 0:00 - 25 ian 2021, 0:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Pentru maturi,steril,apirogen, inpregenat de antibiotic(rifampin si clincamicina). Dimensiuni: cateterul ventricular: lungime 23 cm; diametru extern 2.5mm; diametru intern 1.3mm. Dimensiuni cateterul peritoneal: lungime 120 cm; diamentru extern 2.5mm; diamentru intern 1.3mm. Valva tip burr-hole (standard international), pompa cu presiunea medie. *Pentru dispozitivele medicale Înregistrate în Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale a Agenției Medicamentului și Dispozitivelor Medicale să se prezinte - certificat/extras de înregistrare în Registrul de stat a dispozitivelor medicale emis de Agenția Medicamentului și Dispozitivelor Medicale (copie semnată și ștampilată de către participant) * Pentru dispozitivele medicale care nu sunt înregistrate în Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale a AMED se vor prezenta Certificatele : Certificat de la producător ce atestă calitatea produsului ISO 13485 valabil -copie confirmată prin semnătura şi ştampila Participantului. *Certificat CE sau declarație de conformitate CE în funcție de evaluarea conformității cu anexele corespunzătoare pentru produsele oferite – valabil - -copie- confirmată prin semnătura şi ştampila participantului. Documente confirmative: *Catalogul producătorului/prospecte/documente tehnice, pe suport hîrtie sau în format electronic, cu indicarea/marcarea numarului de referinta/modelul articolului atribuit numarului de lot oferit. *Instrucțiunea de utilizare tradusă în limba de stat sau altă limbă de circulație internațională (Engleză/Rusă) - la livrare * În ofertă se va indica codul produsului oferit pentru a putea fi identificat conform catalogului prezentat.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aurelia Botica
Telefonul de contact
022222364
Datele achizitiei
Data publicării
12 ian 2021, 15:05
Data ultimilor modificări
12 ian 2021, 15:52
Valoarea estimată (fără TVA)
288 000 MDL
Achizitii.md ID
21033868
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Durata contractului
1 febr 2021 02:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Consumabile pentru Intervenţii chirurgicale în caz de şuntări ventriculare în cazul hidrocefaliei CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Consumabile pentru Intervenţii chirurgicale în caz de şuntări ventriculare în cazul hidrocefaliei CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 15.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Consumabile pentru Intervenţii chirurgicale în caz de şuntări ventriculare în cazul hidrocefaliei CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 15.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
model-contract.doc
Documentele la ofertă
Model de contract
12.01.21 15:52
ordin-duae-223 (1).doc
Documentele la ofertă
12.01.21 15:52
ilovepdf_merged (29).pdf ilovepdf_merged (29).pdf
Documentele la ofertă
12.01.21 15:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Triumf-Motiv SRL

Preţul ofertei: 174 999,30 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

DataControl SRL

Preţul ofertei: 192 720 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SOGNO

Preţul ofertei: 218 250 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor expuse în documentația de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări