Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 215 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 ian 2021, 14:47 - 17 ian 2021, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 ian 2021, 15:00 - 20 ian 2021, 15:00
Începutul licitației: 21 ian 2021, 13:46

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform cerinţelor: Legea 306/2018 și Legea 279/2017.
Conform reglementărilor tehnice: HG 1523/2007.
Umiditatea maximă 22%.
Ambalaj: saci de polipropilenă sau hârtie a câte 10-20 kg.
Condiţii de livrare a mărfii:
- livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului la comanda cumpărătorului, la depozitul Secţiei alimentare în garnizoana Chişinău pe parcursul lunilor februarie-noiembrie, anul 2021, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, în cantităţi conform cererii şefului Secţiei alimentare, remise la adresa electronică (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – F4.1 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
la livrare se va prezenta, pentru fiecare partidă, copia certificatului de inofensivitate confirmată prin ştampila umedă a solicitantului certificatului şi a Ofertantului.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Colesnic Elena
Telefonul de contact
022-25-21-28
Datele achizitiei
Data publicării
12 ian 2021, 14:18
Data ultimilor modificări
12 ian 2021, 14:47
Valoarea estimată (fără TVA)
215 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
860 MDL
Achizitii.md ID
21033864
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Lupu 37
Durata contractului
2 febr 2021 14:24 - 15 dec 2021 14:41
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Prune uscate CPV: 15890000-3 - Diverse produse alimentare şi produse uscate
Cantitatea: 10000.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare.signed.pdf Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
12.01.21 14:47
Documentatia standard.docx
Model de сontract
Documentatia standard
12.01.21 14:47
DUAE.doc
Criterii de eligibilitate
Documentul Unic de achiziții European
12.01.21 14:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "Lovis Angro"

Preţul ofertei: 291 416,66 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Costodar Impex SRL

Preţul ofertei: 291 416,67 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este inacceptabilă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări