Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 700 MDL
Perioada clarificărilor: 12 ian 2021, 14:30 - 22 ian 2021, 10:17
Perioada de depunere a ofertelor: 22 ian 2021, 10:17 - 25 ian 2021, 10:47
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Certificări: Declarație de conformitate CE/SM și/sau Certificat de conformitate CE/SM.
-Prezenţa instrucţiunii de utilizare a produsului, în limba de stat, în care se confirmă cerințele produsului;
- confirmarea precum la livrare va dispune de certificat al controlului metrologic în Republica Moldova
Destinaţie: pentru păstrarea materiei prime în procesul de producere a produselor diagnostice
Proprietăţi:
Gîtul cu diametrul 80mm.
Asigurat cu capac rotativ care se va închide ermetic.
Volum 1,5 lit
Materialul de bază:
a) din sticlă;
b) compatibilă cu soluţii proteice şi reagenţi chimici;
c) rezistent la temperatura de 100°C.
Forma de ambalare: livrat în ambalaj, marcat şi etichetat de producător cu menţionarea datelor de identitate.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aurelia Botica
Telefonul de contact
022222364
Datele achizitiei
Data publicării
12 ian 2021, 13:25
Data ultimilor modificări
20 ian 2021, 10:17
Valoarea estimată (fără TVA)
700 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21033851
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Durata contractului
1 febr 2021 02:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Borcan CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 7.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
DUAE
12.01.21 14:30
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
Declarație
12.01.21 14:30
documentatia standard_cop11.semnat.pdf documentatia standard_cop11.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația de atribuire
20.01.21 10:17
anunt_de_participare11.semnat.pdf anunt_de_participare11.semnat.pdf
tenderNotice
Anunt_de_participare
20.01.21 10:17
formularele-f4.1-si-f4.2-lp.xlsx
Documentele la ofertă
Formularele-F4.1-si-F4.2
20.01.21 10:17

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

PARAMEDGRUP

Preţul ofertei: 5 425 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări