1
Perioada de actualizare
de la 05.01.2021 18:10
până la 15.01.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.01.2021 11:00
până la 24.01.2021 15:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 895 329,65 MDL
Perioada clarificărilor: 5 ian 2021, 18:10 - 15 ian 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 ian 2021, 11:00 - 24 ian 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Licitație deschisă, fără licitație electronică.
Livrarea bunurilor februarie-iunie 2021.
Garanția pentru ofertă 1%.
Garanție de bună execuție- 5 % din valoarea contractului adjudecat.
LOT 14- Condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului: Unitatea comercială în mod obligatoriu trebuie să fie amplasată în raza or. Strășeni.Vânzarea și distribuirea se va efectua în spațiul special amenajat de către Vânzător, în limita sumei și listei produselor alimentare recomandate, indicat în tichetul alimentar prezentat de către pacientul cu tuberculoză.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MD 3701, or. Straseni, str. Toma Ciorba 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina MĂMĂLIGĂ
Telefonul de contact
+37367412255
Datele achizitiei
Data publicării
5 ian 2021, 18:10
Data ultimilor modificări
8 ian 2021, 12:40
Achizitii.md ID
21033570
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_bunuri produse alimentare sem i.docx
Documentele la ofertă
5.01.21 18:10
duae_ro.doc
Documentele la ofertă
5.01.21 18:10
anunt_de_participare produse alimentare pentru sem i.docx
Documentele la ofertă
5.01.21 18:10
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.