+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 05.01.2021 09:21
până la 06.01.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.01.2021 10:00
până la 11.01.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 63 600 MDL
Perioada clarificărilor: 5 ian 2021, 9:21 - 6 ian 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 ian 2021, 10:00 - 11 ian 2021, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Procurarea produselor alimentare pentru I a jumătate a anului 2021
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Centrul de plasament pentru persoane vîrstnice și persoane cu dizabilități
Codul fiscal/IDNO
1007601011401
Adresa
4571, MOLDOVA, Dubăsari, s.Cocieri, str. Țărmului 2B
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Agatiev Tamara
Telefonul de contact
024842019
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
5 ian 2021, 9:21
Data ultimilor modificări
5 ian 2021, 9:21
Achizitii.md ID
21033513
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare conserve.pdf anunț de participare conserve.pdf
tenderNotice
anunț de participare
5.01.21 09:21
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".