1
Perioada de actualizare
de la 04.01.2021 10:26
până la 01.02.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.02.2021 10:00
până la 10.02.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 23 587,60 MDL
Perioada clarificărilor: 4 ian 2021, 10:26 - 1 febr 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 febr 2021, 10:00 - 10 febr 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea energiei electrice pentru anul 2021,-NLC 2252199, or. Criuleni, Post Vamal Criuleni,14 spre s. Ustia(traseu)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd.Dacia 49/6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serghei Rotari
Telefonul de contact
+37322507598
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
4 ian 2021, 10:26
Valoarea estimată (fără TVA)
23 587,60 MDL
Achizitii.md ID
21033438
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform documentatiei standard
Durata contractului
1 mart 2021 02:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea energiei electrice pentru anul 2021,-NLC 2252199, or. Criuleni, Post Vamal Criuleni,14 spre s. Ustia(traseu) CPV: 09300000-2 - Electricitate, încălzire, energie solară şi nucleară
Cantitatea: 15417.0
Unități de măsură: Kilowatt
Documentele procedurii de achiziție
Documentatia standard-repetat (fără TVA finală) servicii energie electrica.semnat
Documentele la ofertă
Documentatia standard
4.01.21 10:26
ANUNȚ DE PARTICIPARE 2021 E.E.-repetat.semnat
tenderNotice
Anunt de participare
4.01.21 10:26

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Furnizare Energie

Preţul ofertei: 23 125,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări