1
Perioada de actualizare
de la 18.12.2020 17:44
până la 28.12.2020 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.12.2020 14:00
până la 11.01.2021 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 68 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 18 dec 2020, 17:44 - 28 dec 2020, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 dec 2020, 14:00 - 11 ian 2021, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul 5: Extinderea termenului de garanție a echipamentului activ de reţea Cisco
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anna Sofronii
Telefonul de contact
022822348
Datele achizitiei
Data publicării
18 dec 2020, 16:00
Data ultimilor modificări
23 dec 2020, 16:35
Valoarea estimată (fără TVA)
68 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21032609
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
13 ian 2021 16:12 - 30 dec 2021 17:09
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de extindere a termenului de garanţie pentru 2 (două) echipamente CISCO ISR4431 (s/n: FGL2420L5M7, FGL2420L5N4) CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Servicii de extindere a termenului de garanţie pentru 2 echipamente Cisco ASA 5525-X with FirePOWER Services, 8GE, AC, 3DES/AES, SSD (s/n: FTX2237W08K, FTX2237W08M) CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
3. formularul duae.doc
Documentele la ofertă
Formularul DUAE
22.12.20 11:07
1. documentatia de atribuire.doc
Documentele la ofertă
Documentația de atribuire
23.12.20 16:33
2. anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
Anunt de participare
23.12.20 16:33

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S&T Mold

Preţul ofertei: 72 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor de calificare si tehnice minime obligatorii solicitate privind obiectul achizitiei.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări