1
Perioada de actualizare
de la 18.12.2020 13:22
până la 28.12.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.12.2020 10:00
până la 31.12.2020 10:00
3
Licitaţie
de la 04.01.2021 08:00
până la 04.01.2021 08:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 7 050 MDL
Perioada clarificărilor: 18 dec 2020, 13:22 - 28 dec 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 dec 2020, 10:00 - 31 dec 2020, 10:00
Începutul licitației: 4 ian 2021, 8:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Rondele cu antibiotice

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Columna,47
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Adescenco Irina
Telefonul de contact
060980484
Datele achizitiei
Data publicării
18 dec 2020, 11:01
Data ultimilor modificări
23 dec 2020, 10:53
Valoarea estimată (fără TVA)
7 050 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
70,50 MDL
Achizitii.md ID
21032580
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Columna,47
Durata contractului
1 ian 2021 11:24 - 30 dec 2021 13:01
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Rondele cu antibiotice CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 150.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
cerințe articole plastic.pdf cerințe articole plastic.pdf
Documentele la ofertă
18.12.20 13:22
anunt_de_participare cop_2021_2.docx
Documentele la ofertă
18.12.20 14:41
duae _2021.doc
Documentele la ofertă
18.12.20 14:41
documentatia_standard_cop (1) (1).docx
Documentele la ofertă
18.12.20 14:41
cerințe pentru biologia moleculară_2021.doc
Documentele la ofertă
18.12.20 14:56

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SANMEDICO SRL

Preţul ofertei: 7 200 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Nr. d/o Descrierea criteriului/cerinței Mod de demonstrare a îndeplinirii criteriului/cerinței: Nivelul minim/ Obligativitatea 1 Formularul Standard al Documentului Unic de Achizitii European (DUAE). original –confirmata prin semnătura şi ştampila Participantului DA 2 Dovada înregistrării persoanei juridice, în conformitate cu prevederile legale din ţara în care ofertantul este stabilit Certificat/decizie de înregistrare a întreprinderii/extras din Registrul de Stat al persoanelor juridice - copie, confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei ofertantului Operatorul economic nerezident va prezenta documente din ţara de origine care dovedesc forma de înregistrare/atestare ori apartenenţa din punct de vedere profesional DA 3 Oferta Formularul ofertei F3.1 - original - confirmat prin aplicarea semnăturii şi ştampilei Ofertantului; DA 4 Formularul ofertei F 4.1 - original - conform Formularului F 4.1 semnata si stampilata de catre Ofertant DA 5 Formularul ofertei F 4.2 - original - conform Formularului F 4.2 semnata si stampilata de catre Ofertant DA 6 Garanţia pentru ofertă -original- conform formularului F 3.2 din documentația standard DA 7 Certificat de atribuire a contului bancar –copie– confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei Ofertantului; DA 8 Certificat de efectuare sistematică a plăţii impozitelor, contribuţiilor –copie– eliberat de Inspectoratul Fiscal (valabilitatea certificatului - conform cerinţelor Inspectoratului Fiscal al Republicii Moldova), confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei Ofertantului; DA 9 Licenţa de activitate conform legislaţiei copie- confirmată prin semnătura şi ştampila Ofertantului; DA 10 Certificat de la producător ISO și CE după caz copie- confirmată prin semnătura şi ştampila Ofertantului; DA 11 Date despre participant Original, confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei Ofertantului; Da 11 Mostre Pentru produsele noi sau necunoscute pentru medici, vor fi prezentate mostre de către potențialii cîștigători în termen de 5 zile de la solicitare DA mic preț
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

GBG-MLD SRL

Preţul ofertei: 7 350 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări