1
Perioada de actualizare
de la 17.12.2020 10:34
până la 28.12.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.12.2020 10:00
până la 12.01.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 033 566 MDL
Perioada clarificărilor: 17 dec 2020, 10:34 - 28 dec 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 dec 2020, 10:00 - 12 ian 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație curentă a edificiului Serviciului din or. Orhei
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
SIS SIS
Telefonul de contact
022-239-391
Datele achizitiei
Data publicării
17 dec 2020, 10:28
Data ultimilor modificări
24 dec 2020, 11:06
Valoarea estimată (fără TVA)
1 033 566 MDL
Achizitii.md ID
21032525
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Durata contractului
18 ian 2021 10:33 - 30 dec 2021 10:33
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație curentă a edificiului Serviciului din or. Orhei CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
2-1-1 sa - f1.rtf
Specificaţie tehnică
17.12.20 10:34
2-1-2 rac - f1.rtf
Specificaţie tehnică
17.12.20 10:34
model_documentatia_standard_lucrari.doc
Documentele la ofertă
17.12.20 10:34
2-1-4 iei.eef - f1.rtf
Specificaţie tehnică
17.12.20 10:34
duae_new.doc
Criterii de evaluare
17.12.20 10:34
2-1-3 ivc - f1.rtf
Specificaţie tehnică
17.12.20 10:34

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL CLEMANTIN

Preţul ofertei: 788 309,15 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

LIVART PRIM SRL

Preţul ofertei: 820 411,23 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Hiperteh

Preţul ofertei: 879 308,37 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

SRL "7 SERVICII IMOBILIARE"

Preţul ofertei: 915 003,16 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări