1
Perioada de actualizare
de la 16.12.2020 14:22
până la 28.12.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.12.2020 10:00
până la 06.01.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 200 000 MDL
Perioada clarificărilor: 16 dec 2020, 14:22 - 28 dec 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 dec 2020, 10:00 - 6 ian 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Asigurarea cu energie electrică a sediilor MAI din mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare, 75
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Igor Vieru
Telefonul de contact
069616983
Datele achizitiei
Data publicării
16 dec 2020, 14:04
Data ultimilor modificări
16 dec 2020, 14:22
Valoarea estimată (fără TVA)
1 200 000 MDL
Achizitii.md ID
21032498
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare, 75
Durata contractului
8 ian 2021 14:22 - 30 dec 2021 14:22
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii furnizae energie electrică CPV: 65300000-6 - Distribuţie de energie electrică şi servicii conexe
Cantitatea: 606100.0
Unități de măsură: Kilowatt
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard.docx
Documentele la ofertă
16.12.20 14:22
duae_ro.docx
Criterii de eligibilitate
16.12.20 14:22
anexa.docx
Specificaţie tehnică
16.12.20 14:22
anunt energ.pdf anunt energ.pdf
tenderNotice
16.12.20 14:22

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Furnizare Energie

Preţul ofertei: 1 012 187 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări