Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 116 642,67 MDL
Perioada clarificărilor: 16 dec 2020, 11:31 - 28 dec 2020, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 dec 2020, 12:00 - 11 ian 2021, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii pentru integrarea soluției de autentificare multifactorială în cadrul sistemului informațional al BNM, precum si servicii de suport aferente
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
16 dec 2020, 11:15
Data ultimilor modificări
16 dec 2020, 11:31
Valoarea estimată (fără TVA)
116 642,67 MDL
Achizitii.md ID
21032484
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 febr 2021 11:22 - 30 dec 2021 11:29
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de integrare CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 250.0
Unități de măsură: Om-ora
2)
Denumirea
Servicii de asigurare a suportului pentru soluțiile integrate cu soluția de autentificare multifactorială CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 50.0
Unități de măsură: Om-ora
Documentele procedurii de achiziție
1. documentatia de atribuire.doc
Documentele la ofertă
16.12.20 11:31
4. duae_ro.doc
Criterii de eligibilitate
16.12.20 11:31
2. anunt de participare.docx
tenderNotice
16.12.20 11:31

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

I.C.S. Reliable Solutions Distributor S.R.L.

Preţul ofertei: 160 357,60 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări