1
Perioada de actualizare
de la 16.12.2020 10:59
până la 23.12.2020 09:13
2
Propunerea ofertelor
de la 23.12.2020 09:13
până la 26.12.2020 09:13
3
Licitaţie
de la 28.12.2020 12:00
până la 28.12.2020 14:05
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 58 500 MDL
Perioada clarificărilor: 16 dec 2020, 10:59 - 23 dec 2020, 9:13
Perioada de depunere a ofertelor: 23 dec 2020, 9:13 - 26 dec 2020, 9:13
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lactate Produse de calitate
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6813, MOLDOVA, Ialoveni, s.Costeşti (r-l Ialoveni), str. Petru Movila 2/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Luca Elena
Telefonul de contact
069530042
Datele achizitiei
Data publicării
16 dec 2020, 9:33
Data ultimilor modificări
16 dec 2020, 12:04
Valoarea estimată (fără TVA)
58 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21032463
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Costul cel mai scăzut
Adresa de livrare
6813, MOLDOVA, Ialoveni, s.Costeşti (r-l Ialoveni), str. Petru Movila 2/2
Durata contractului
1 ian 2021 08:00 - 31 dec 2021 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lactate CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 5300.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_cop ip lt costesti.signed-конвертирован (1).signed.pdf documentatia_standard_cop ip lt costesti.signed-конвертирован (1).signed.pdf
Documentele la ofertă
DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achiziţiilor publice de bunuri și servicii prin cererea ofertelor de prețuri
16.12.20 10:59
duae iplt costesti.signed-конвертирован.signed.pdf duae iplt costesti.signed-конвертирован.signed.pdf
Documentele la ofertă
Formularul standart al Documentului Unic de Achizitii European
16.12.20 10:59
oferta_2021_sem_1.signed.pdf oferta_2021_sem_1.signed.pdf
Documentele la ofertă
Invitatie de participare
16.12.20 10:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Credoprim SRL

Preţul ofertei: 70 549,07 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor inaintate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări