1
Perioada de actualizare
de la 10.12.2020 00:13
până la 19.12.2020 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.12.2020 09:00
până la 30.12.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 dec 2020, 0:13 - 19 dec 2020, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 dec 2020, 9:00 - 30 dec 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

pentru controlul calitatii a stripurilor PENRU URINA (PROTEINA, PH, GLUCOZA, CETONE,UROBILINOGEN,.LEUCOCIT E,ERITROCITE)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. C. Virnav 13
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cuznetov Tatiana
Telefonul de contact
+37379705053
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
10 dec 2020, 7:52
Valoarea estimată (fără TVA)
1 000 MDL
Achizitii.md ID
21032158
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, or. Сhişnău, str. C.Vîrnav,13
Durata contractului
25 ian 2021 02:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Material de control a stripurilor de urina Nivel P CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Centimetru cub; mililitru
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare vesela 2021
Specificaţie tehnică
Obligatoriu
10.12.20 00:13
documentatia standard Vesela 2021
Specificaţie tehnică
Obligatoriu
10.12.20 00:13
duae Vesela
Specificaţie tehnică
Obligatoriu
10.12.20 07:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

FSP DAC-SpectroMed SRL

Preţul ofertei: 940 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări