Achiziţie publică
21032136
Lot 4- Hârtie igienică – rulou
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
280 800 MDL
Perioada clarificărilor:
9 dec 2020, 15:32 - 21 dec 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
21 dec 2020, 10:00 - 4 ian 2021, 12:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lot 4- Hârtie igienică – rulou- Dimensiuni: Lungimea minimă 180 m maxim 200 m, Lăţimea 9,7-10 cm, celuloză albă. Număr straturi minim 1, fără parfum, testată dermatologic, biodegradabilă. Pentru utilizarea în dispenserul aflat în dotare cu dimensiunile lungimea 275 mm, lăţimea 345 mm, adîncimea 132 mm. Document obligatoriu: Aviz sanitar- va fi prezentat inclusiv cu anexele corespunzătoare în care operatorul va evidenția sau marca numărul lotului pentru care a fost oferit. + 50 buc Dispencere universale pentru hârtie igienică rulou oferite cu titlu gratuit (transmise în proprietate spitalului). Specificația pentru dispencer: Confecţionate din plastic dur cu fixare directă pe perete, mecanism de blocare cu cheie. Dimensiuni: Înnălţimea 270-275mm, Lăţime 340-345 mm, Adîncime 130-135mm, culoare albă.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
9 dec 2020, 15:01
Data ultimilor modificări
10 dec 2020, 9:10
Valoarea estimată (fără TVA)
280 800 MDL
Achizitii.md ID
21032136
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
10 ian 2021 02:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 18720.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare.semnat.pdf
anunt_de_participare.semnat.pdf
tenderNotice
anunt de participare.semnat
9.12.20 15:32
documentatia standard .semnat.pdf
documentatia standard .semnat.pdf
Documentele la ofertă
9.12.20 15:32
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK