1
Perioada de actualizare
de la 08.12.2020 11:20
până la 18.12.2020 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.12.2020 09:00
până la 28.12.2020 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 22 040 MDL
Perioada clarificărilor: 8 dec 2020, 11:20 - 18 dec 2020, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 dec 2020, 9:00 - 28 dec 2020, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

În borcane de sticlă cu volum de 3,0/l
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5102, MOLDOVA, Donduşeni, or.Donduşeni (r-l Donduşeni), str.Independenței 49
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Miron Virgilia
Telefonul de contact
+37369878164
Datele achizitiei
Data publicării
8 dec 2020, 10:27
Data ultimilor modificări
10 dec 2020, 10:14
Valoarea estimată (fără TVA)
22 040 MDL
Achizitii.md ID
21031993
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-5102, MOLDOVA, Donduşeni, or.Donduşeni (r-l Donduşeni), str.Independenței 49
Durata contractului
1 ian 2021 09:31 - 30 dec 2021 10:20
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Suc din fructe (struguri ,mere,caise,vișină) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1160.0
Unități de măsură: Borcan
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_bunuri (1).semnat.pdf documentatia_standard_bunuri (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
10.12.20 10:14
duae (nou).semnat.pdf duae (nou).semnat.pdf
Documentele la ofertă
10.12.20 10:14
Anunt.pdf Anunt.pdf
Documentele la ofertă
10.12.20 10:14

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL ALIM TOTAL

Preţul ofertei: 24 360 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform, deciziei grupului de lucru.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 30 450 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări