Selectaţi tipul procedurii
Statut
Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA
12 721 MDL
Perioada clarificărilor:
3 dec 2020, 15:21 - 4 dec 2020, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor:
4 dec 2020, 17:00 - 8 dec 2020, 16:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
conform anuntului
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Grenoble 149
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
3 dec 2020, 15:21
Data ultimilor modificări
8 dec 2020, 16:30
Achizitii.md ID
21031797
MTender ID
CPV
22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Imprimate la comanda (agende, calndare) pentru anul 2021
Buget: 12721.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK