1
Perioada de actualizare
de la 03.12.2020 13:58
până la 07.12.2020 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.12.2020 14:00
până la 10.12.2020 14:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 42 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 dec 2020, 13:58 - 7 dec 2020, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 dec 2020, 14:00 - 10 dec 2020, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de verificare a cheltuielilor în cadrul apelului de proiect SOFT al Programului Operațional Comun România – Republica Moldova 2014-2020, finanțat de Uniunea Europeană, în calitate de Beneficiar lider și calitate de Beneficiar 1

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Testemitanu, 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Jora Vitalie
Telefonul de contact
+37322852670
Datele achizitiei
Data publicării
3 dec 2020, 13:54
Data ultimilor modificări
3 dec 2020, 14:02
Achizitii.md ID
21031784
CPV
66100000-1 - Servicii bancare şi de investiţii
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
Invitatie
tenderNotice
Anunt
3.12.20 13:58
Cerinte 1
Criterii de eligibilitate
Cerinte
3.12.20 14:02
Cerinte 2
Criterii de eligibilitate
Cerinte
3.12.20 14:02
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.