Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 279 439,65 MDL
Perioada clarificărilor: 3 dec 2020, 10:45 - 14 dec 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 dec 2020, 10:00 - 24 dec 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentație a elevilor Gimnaziului nr. 42, pentru anul 2021:Criteriul de evaluare – cel mai bun raport calitate-preț.
Furnizorul va asigura servicii de alimentare pentru elevii din institutia nominalizata pentru perioada de studii 09.01.2021-24.12.2021
I-IV Dejun: 85 copii x 171 zile x 13,65 lei = 198402.75 lei.
V-IX Dejun: 6 copii x 171 zile x 13,65 lei = 14004.90 lei.
Dejun+prînz: 14 copii x 171 zile x 28,00 lei = 67032,00 lei.
Servicii de catering, gimnaziul nu dispune de cantina. Măncarea se va livra in institutie de 2 ori pe zi (dejun ora 9:00 si prînz ora 12:00) cu transport autorizat de catre ASP.
1. Meniul de repartiţie se perfectează de către lucrătorul medical și tehnologul angajat și salarizat de către operatorul economic, în conformitate cu legislața în vigoare.
2. Asigurarea condițiilor sanitaro-igienice necesare, păstrarea, prepararea şi repartizarea produsului finit în conformitate cu specificul şi particularităţile înaintate către alimentarea elevilor. Asigurarea calității produselor alimentare achiziţionate.
3. Personalul angajat de către operatorul economic în mod obligatoriu să dispună de instruirea igienică, control medical, iar pentru specialiști minimul necesar de studii pentru activitate în domeniul serviciilor de alimentație a copiilor. Personalul angajat să fie asigurat cu echipament personal necesar pentru lucru.
4. Prepararea şi prelucrarea culinară a produselor alimentare se efectuează în corespundere cu cerinţele tehnologice de pregătire a bucatelor în blocul alimtentar.
5. Distribuirea bucatelor se permite numai după ce lucrătorii medicali au apreciat calitatea organoleptică a fiecărui fel de bucate, cum ar fi: aspectul, culoarea, consistenţa, mirosul şi gustul. Porţia pentru aprecierea calităţii se ia nemijlocit din vasele de pregătire a produselor alimentare. Rezultatele aprecierii se înregistrează într-un registru de rebutare a bucatelor.
6. Transportarea produselor alimentare (bucatelor) se va organiza în modul care va exclude poluarea lor. Produsele uşor alterabile se transportă în vase închise şi marcate. La transportarea produselor ce necesită perioadă de timp -ore și mai mult, se utilizează transport izotermic dotat cu aparataj frigorific. Mijloacele de transport sunt însoțite de pașaport sanitar sau autorizația sanitar-veterinară. Pentru șofer se prezintă carnetul medical (copiile autentificate prin ștampila și semnătura operatorului economic), (în conformitate cu HG nr.22 din 29.12.20015, dezinfectanți, etc.).
7. Operatorul economic va asigura spălarea veselei, curățenia în cantină și în blocul alimentar utilizând produsele de curățire (pentru degresarea veselei în conformitate cu HG nr.22 din 29.12.20015, dezinfectanți, etc.) din cont propriu.
8. La sfârșitul anului 2021 operatorul economic în baza procesului verbal, predă administrației instituției utilajul și inventarul din blocul alimentar și depozitele în stare de lucru.
9. La asigurarea cantinei cu veselă/tăcâmuri se va ține cont strict de HG nr. 956 din 23.08.2004. În contextul situației pandemice din tară, Operatorul Economic învingător în temeiul Ordinului nr. 840 din 19.08.2020 „cu privire la organizarea anului de studii 2020-2021 din învățământul general”, și a HMS nr. 21 din 29-12-2005 „cu privire la aprobarea și implementarea Regulilor și normativelor sanitaro-epidemiologice de stat - igiena instituțiilor de invațamânt primar, gimnazial și liceal” pentru prevenirea infectiei COVID-19, va asigura blocul alimentar si sala de mese cu (dezinfectant, covorașe dezinfectante, sapun lichid, servetele) și personalul angajat la blocul alimentar echipat cu halate, viziere, mănusi, masca.
10. Autoritatea contractantă nu duce responsabilitatea de deteriorarea veselei sau a altor bunuri investite în sistemul alimentar. În caz de insuficiență a bunurilor necesare procesului alimentar, operatorul economic asigură suplinirea lor.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Schinoasa-Deal nr.7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
CobzacTatiana Cobzac
Telefonul de contact
068122652
Datele achizitiei
Data publicării
3 dec 2020, 10:36
Data ultimilor modificări
24 dec 2020, 10:00
Valoarea estimată (fără TVA)
279 439,65 MDL
Achizitii.md ID
21031759
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Schinoasa-Deal nr.7
Durata contractului
26 dec 2020 10:44 - 31 dec 2020 10:44
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentație a elevilor Gimnaziului nr. 42, pentru anul 2021 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
doc.standart alimentarea 2021 gimnaziul nr. 42.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard
3.12.20 10:45
anunt alimentație gimnaziul nr. 42-3.pdf anunt alimentație gimnaziul nr. 42-3.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
3.12.20 10:45
duae_0.doc
Documentele la ofertă
DUAE
3.12.20 10:45
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări