1
Perioada de actualizare
de la 02.12.2020 15:45
până la 07.12.2020 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.12.2020 16:00
până la 14.12.2020 16:00
3
Licitaţie
15.12.2020 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 520 000 MDL
Perioada clarificărilor: 2 dec 2020, 15:45 - 7 dec 2020, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 dec 2020, 16:00 - 14 dec 2020, 16:00
Începutul licitației: 15 dec 2020, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform Anexei nr. 1
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victor Pinzari
Telefonul de contact
022859432
Datele achizitiei
Data publicării
2 dec 2020, 15:08
Data ultimilor modificări
2 dec 2020, 15:45
Valoarea estimată (fără TVA)
520 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
5 200 MDL
Achizitii.md ID
21031732
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Durata contractului
1 ian 2021 15:33 - 30 dec 2021 15:33
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenanță și suport tehnic pentru o perioadă de 12 luni a SIA RCA Data, inclusiv mentenanță corectivă, adaptivă și preventivă, pentru anul 2021 CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
3. duae_new.signed.pdf 3. duae_new.signed.pdf
Documentele la ofertă
duae
2.12.20 15:45
4. anexa 1. cerinte pentru mentenanta rca data.docx
Documentele la ofertă
anexa 1. cerinte pentru mentenanta rca data
2.12.20 15:45
anexa 1. cerinte pentru mentenanta rca data - pdf.signed.pdf anexa 1. cerinte pentru mentenanta rca data - pdf.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa 1. cerinte pentru mentenanta rca data
2.12.20 15:45
2. documentatia_standard_.docx
Documentele la ofertă
documentatia standard
2.12.20 15:45
1. anunt de participare.signed.pdf 1. anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare
2.12.20 15:45
3. duae_new.doc
Documentele la ofertă
duae
2.12.20 15:45
2. documentatia_standard_.signed.pdf 2. documentatia_standard_.signed.pdf
Documentele la ofertă
documentatia standard
2.12.20 15:45
Documentele lotului
anexa 1. cerinte pentru mentenanta rca data - pdf.signed.pdf
anexa 1. cerinte pentru mentenanta rca data
2.12.20 15:45

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Indrivo

Preţul ofertei: 518 485,87 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform deciziei de atribuire a contractului de achiziții publice Nr.1 din 18.12.2020.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări