1
Perioada de actualizare
de la 01.12.2020 15:45
până la 06.12.2020 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 06.12.2020 08:30
până la 09.12.2020 08:30
3
Licitaţie
10.12.2020 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 460 800 MDL
Perioada clarificărilor: 1 dec 2020, 15:45 - 6 dec 2020, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 6 dec 2020, 8:30 - 9 dec 2020, 8:30
Începutul licitației: 10 dec 2020, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Транспортом Продавца (DDP) по подведомственным учреждениям примэрии мун. Комрат, по мере необходимости (согласно заявке примэрии м. Комрат). Заявка должна быть исполнена в течении 48 часов. Для хлебобулочных изделий – ежедневно с 6:30 до 7:30 час. В случае неисполнения данного условия Примэрия Комрат вправе расторгнуть договор с возложением на Продавца штрафных санкции.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3805, MOLDOVA, UTA Găgăuzia, mun.Comrat, str. Tretiacova, 36
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Дина Михайлова
Telefonul de contact
029822507
Datele achizitiei
Data publicării
1 dec 2020, 15:42
Data ultimilor modificări
1 dec 2020, 15:59
Valoarea estimată (fără TVA)
460 800 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 608 MDL
Achizitii.md ID
21031675
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3805, MOLDOVA, UTA Găgăuzia, mun.Comrat, str. Tretiacova, 36
Durata contractului
11 dec 2020 08:00 - 30 dec 2021 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
хлеб серый батон CPV: 15600000-4 - Produse de morărit, amidon şi produse amilacee
Cantitatea: 144000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

AO IUGINTERTRANS

Preţul ofertei: 460 800 MDL
Statut: Învingător
Motivul: является квалифицированным участником
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări