1
Perioada de actualizare
de la 01.12.2020 10:06
până la 11.12.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.12.2020 10:00
până la 20.12.2020 15:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 979 265,20 MDL
Perioada clarificărilor: 1 dec 2020, 10:06 - 11 dec 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 dec 2020, 10:00 - 20 dec 2020, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

-LOT 6, 7, 8- Livrarea (01.01.2021-30.06.2021)- zilnic/Luni-Vineri/08:00-15:00.
-LOT 15- Livrarea (01.01.2021-30.06.2021)- 3/săptămână, Luni-Vineri/ 08:00-15:00,
-LOT 1, 13, 14, 16- Livrarea(01.01.2021-30.06.2021)- 2/săptămână, Luni-Vineri/ 08:00-15:00, zilele vor fi expres prevăzute la momentul încheierii contractului de achiziție publică.
- LOT 2, 3, 4, 5, 9, 10, 11, 12, 17- Livrarea(01.01.2021-30.06.2021)- 1/săptămână, Luni-Vineri/ 08:00-15:00, ziua va fi expres prevăzută la momentul încheierii contractului de achiziție publică.
-LOT 18-19-Livrarea(01.01.2021-30.06.2021)- Conform comenzii autorității contractante.
- LOT 20- Condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului: Unitatea comercială în mod obligatoriu trebuie să fie amplasată în raza or. Strășeni.Vânzarea și distribuirea se va efectua în spațiul special amenajat de către Vânzător, în limita sumei și listei produselor alimentare recomandate, indicat în tichetul alimentar prezentat de către pacientul cu tuberculoză începînd cu 01.01.2021-30.06.2020.
Termenul de valabilitate a contractului: 01.01.2021-30.06.2021.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MD 3701, or. Straseni, str. Toma Ciorba 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina MĂMĂLIGĂ
Telefonul de contact
+37367412255
Datele achizitiei
Data publicării
1 dec 2020, 10:06
Data ultimilor modificări
2 dec 2020, 8:49
Achizitii.md ID
21031600
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Lot 10 Cereale
Buget: 40164.5 MDL
Activ
Achiziţia nu a avut loc
Lot 8 Paste făinoase
Buget: 10881.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul 12 Legume și fructe
Buget: 73804.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Documentele procedurii de achiziție
duae- produse alimentare sem i 2021.doc
Documentele la ofertă
1.12.20 10:06
documentatia_standard_bunuri produse alimentare sem i.docx
Documentele la ofertă
2.12.20 08:46
anunt_de_participare produse alimentare pentru sem i.docx
Documentele la ofertă
2.12.20 08:49
Data:
1 dec 2020, 13:39
Subiectul întrebării:
Garanție pentru ofertă
Întrebare:
Se poate de transferat garanție pentru ofertă pe contul AC?
Răspuns (2 dec 2020, 08:53):
Da, în acest sens am modificat și am indicat contul autorității contractante în documentația de atribuire.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.