Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 15 710,50 MDL
Perioada clarificărilor: 1 dec 2020, 10:06 - 11 dec 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 dec 2020, 10:00 - 20 dec 2020, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Livrarea(01.01.2021-30.06.2021)- 1/săptămână/08:00-15:00, ziua va fi expres prevăzută la momentul încheierii contractului de achiziție publică.
Conform cerinţelor: Legea nr. 78/2004 şi Legea nr. 306/2018 (în vigoare din 20.02.2020), HG RM 434 din 27.05.2010, HG 520 din 22.06.2010, HG RM nr. 996 din 20.08.2003.
Acte ce denota calitatea
produsului: Certificat de conformitate și/sau Certificat de inofensivitate.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MD 3701, or. Straseni, str. Toma Ciorba 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina MĂMĂLIGĂ
Telefonul de contact
+37367412255
Datele achizitiei
Data publicării
1 dec 2020, 9:12
Data ultimilor modificări
2 dec 2020, 8:49
Valoarea estimată (fără TVA)
15 710,50 MDL
Achizitii.md ID
21031600
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MD 3701, or. Straseni, str. Toma Ciorba 11/1
Durata contractului
1 ian 2021 02:00 - 30 iun 2021 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Ulei de floarea-soarelui CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 650.0
Unități de măsură: Litru; decimetru cub
Documentele procedurii de achiziție
duae- produse alimentare sem i 2021.doc
Documentele la ofertă
1.12.20 10:06
documentatia_standard_bunuri produse alimentare sem i.docx
Documentele la ofertă
2.12.20 08:46
anunt_de_participare produse alimentare pentru sem i.docx
Documentele la ofertă
2.12.20 08:49

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 16 789,50 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este inacceptabilă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări