până la 11.12.2020 10:00
până la 20.12.2020 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-LOT 6, 7, 8- Livrarea (01.01.2021-30.06.2021)- zilnic/Luni-Vineri/08:00-15:00.
-LOT 15- Livrarea (01.01.2021-30.06.2021)- 3/săptămână, Luni-Vineri/ 08:00-15:00,
-LOT 1, 13, 14, 16- Livrarea(01.01.2021-30.06.2021)- 2/săptămână, Luni-Vineri/ 08:00-15:00, zilele vor fi expres prevăzute la momentul încheierii contractului de achiziție publică.
- LOT 2, 3, 4, 5, 9, 10, 11, 12, 17- Livrarea(01.01.2021-30.06.2021)- 1/săptămână, Luni-Vineri/ 08:00-15:00, ziua va fi expres prevăzută la momentul încheierii contractului de achiziție publică.
-LOT 18-19-Livrarea(01.01.2021-30.06.2021)- Conform comenzii autorității contractante.
- LOT 20- Condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului: Unitatea comercială în mod obligatoriu trebuie să fie amplasată în raza or. Strășeni.Vânzarea și distribuirea se va efectua în spațiul special amenajat de către Vânzător, în limita sumei și listei produselor alimentare recomandate, indicat în tichetul alimentar prezentat de către pacientul cu tuberculoză începînd cu 01.01.2021-30.06.2020.
Termenul de valabilitate a contractului: 01.01.2021-30.06.2021.
-
documentatia_standard_bunuri produse alimentare sem i.docx
ID: 13fbed29-389a-45b6-ace5-286921982072
Documentele la ofertă
-
documentatia_standard_bunuri produse alimentare sem i.docx
ID: 13fbed29-389a-45b6-ace5-286921982072
Documentele la ofertă
-
anunt_de_participare produse alimentare pentru sem i.docx
ID: 7f496ff2-fe39-48fe-be62-37904dfb2554
Documentele la ofertă
-
anunt_de_participare produse alimentare pentru sem i.docx
ID: 7f496ff2-fe39-48fe-be62-37904dfb2554
Documentele la ofertă
-
anunt_de_participare produse alimentare pentru sem i.pdf
anunt_de_participare produse alimentare pentru sem i.pdf
ID: 7f496ff2-fe39-48fe-be62-37904dfb2554
Documentele la ofertă