1
Perioada de actualizare
de la 30.11.2020 15:10
până la 07.12.2020 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.12.2020 13:00
până la 14.12.2020 13:00
3
Licitaţie
15.12.2020 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 214 002,50 MDL
Perioada clarificărilor: 30 nov 2020, 15:10 - 7 dec 2020, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 dec 2020, 13:00 - 14 dec 2020, 13:00
Începutul licitației: 15 dec 2020, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lotul 1: Servicii de menţinere de tip SLA a infrastructurii pentru soluția SAPI
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anna Sofronii
Telefonul de contact
022822348
Datele achizitiei
Data publicării
30 nov 2020, 14:56
Data ultimilor modificări
30 nov 2020, 15:10
Valoarea estimată (fără TVA)
214 002,50 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
214 MDL
Achizitii.md ID
21031562
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
17 dec 2020 15:07 - 31 dec 2020 15:07
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii reactive prestate suplimentar la solicitarea Beneficiarului în afara orelor de lucru CPV: 72500000-0 - Servicii informatice
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: Om-ora
2)
Denumirea
Servicii de menținere garantate (bazate pe acorduri asupra nivelului de calitate și performanță de tip Service Level Agreement) pentru infrastructura soluție SAPI exploatate în cadrul Băncii Naționale a Moldovei (sistem de virtualizare și management Microsoft, SGBD Oracle, soft de backup Commvault) CPV: 72500000-0 - Servicii informatice
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
3)
Denumirea
Servicii reactive prestate suplimentar la solicitarea Beneficiarului în orele de lucru CPV: 72500000-0 - Servicii informatice
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Om-ora
Documentele procedurii de achiziție
03_formularul duae.doc
Documentele la ofertă
Formularul DUAE
30.11.20 15:10
01_documentatia de atribuire.doc
Documentele la ofertă
Documentatia de atribuire
30.11.20 15:10
02_anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
Anunt de participare
30.11.20 15:10

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DAAC SOFTWARE SYSTEMS S.R.L.

Preţul ofertei: 214 002,20 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde tuturor cerințelor tehnice cât și cerințelor de calificare și selecție obligatorii solicitate privind obiectul achiziției.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări