1
Perioada de actualizare
de la 26.11.2020 15:30
până la 08.12.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.12.2020 10:00
până la 31.12.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 166 666,66 MDL
Perioada clarificărilor: 26 nov 2020, 15:30 - 8 dec 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 dec 2020, 10:00 - 31 dec 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Hrișcă
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Maria Tropoțel
Telefonul de contact
022409748
Datele achizitiei
Data publicării
26 nov 2020, 12:53
Data ultimilor modificări
26 nov 2020, 16:45
Valoarea estimată (fără TVA)
166 666,66 MDL
Achizitii.md ID
21031428
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Petricani, 88
Durata contractului
4 ian 2021 13:49 - 30 dec 2021 15:01
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hrișcă CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 10000.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
documentatia de atribuire produse alimentare 2021.pdf documentatia de atribuire produse alimentare 2021.pdf
Documentele la ofertă
2. Documentatia de atribuire PDF
26.11.20 15:30
anunț de participare produse alimentare 2021.pdf anunț de participare produse alimentare 2021.pdf
Documentele la ofertă
1. Anunț de participare
26.11.20 15:30
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
4.DUAE
26.11.20 15:30
documentatia_standard_produse alimentare în divers sortiment.docx
Documentele la ofertă
3. Documentatia de atribuire WORD
26.11.20 15:30

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Costodar Impex SRL

Preţul ofertei: 145 916,67 MDL
Statut: Învingător
Motivul: cel mai mic preț și corespunde specificațiilor tehnice
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări