1
Perioada de actualizare
de la 26.11.2020 13:47
până la 07.12.2020 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.12.2020 14:00
până la 31.12.2020 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 693 983,20 MDL
Perioada clarificărilor: 26 nov 2020, 13:47 - 7 dec 2020, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 dec 2020, 14:00 - 31 dec 2020, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentare a elevilor din IPLT „Onisifor Ghibu” pentru perioada 09.01.2021-24.12.2021
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2071, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Nicolae Costin 63/A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cernei Elena
Telefonul de contact
79448348
Datele achizitiei
Data publicării
26 nov 2020, 9:16
Data ultimilor modificări
27 nov 2020, 8:30
Valoarea estimată (fără TVA)
1 693 983,20 MDL
Achizitii.md ID
21031398
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2071, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Nicolae Costin 63/A
Durata contractului
2 ian 2021 13:20 - 30 dec 2021 13:41
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentare a elevilor din IPLT „Onisifor Ghibu” pentru perioada 09.01.2021-24.12.2021 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_servicii (o. ghibu).docx
Documentele la ofertă
Documentația Standard
26.11.20 13:47
duae_ghibu (2021).doc
Documentele la ofertă
DUAE
26.11.20 18:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ISAP cantina Liceist

Preţul ofertei: 1 693 983,20 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde criteriilor de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări