Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 854 128,60 MDL
Perioada clarificărilor: 25 nov 2020, 17:03 - 7 dec 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 dec 2020, 10:00 - 17 dec 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de restabilire a funcţionalităţii cartuşelor
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Angela Prozorov
Telefonul de contact
022504506
Datele achizitiei
Data publicării
25 nov 2020, 16:51
Data ultimilor modificări
1 febr 2021, 12:33
Valoarea estimată (fără TVA)
854 128,60 MDL
Achizitii.md ID
21031389
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
1 ian 2021 17:01 - 30 dec 2021 17:01
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de restabilire a funcţionalităţii cartuşelor CPV: 50313200-4 - Servicii de întreţinere a fotocopiatoarelor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexele nr. 1 2 3 4 5 6 7 si 8 la anuntul de participare.signed.pdf anexele nr. 1 2 3 4 5 6 7 si 8 la anuntul de participare.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Anexele nr. 1 2 3 4 5 6 7 şi 8 la Anunţul de participare
25.11.20 17:03
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunţ de participare
25.11.20 17:03
documentatia standard servicii.signed.pdf documentatia standard servicii.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentaţia standard
25.11.20 17:03
duae.docx
Documentele la ofertă
DUAE W
25.11.20 17:03
documentatia standard servicii.docx
Documentele la ofertă
Documentaţia standard W
25.11.20 17:03
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
25.11.20 17:03

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Smart Print

Preţul ofertei: 691 758,33 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IMPRESO-PRINT SRL

Preţul ofertei: 797 287,50 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări