1
Perioada de actualizare
de la 25.11.2020 20:54
până la 01.12.2020 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.12.2020 17:00
până la 04.12.2020 17:00
3
Licitaţie
de la 07.12.2020 11:00
până la 07.12.2020 11:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 8 962,96 MDL
Perioada clarificărilor: 25 nov 2020, 20:54 - 1 dec 2020, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 dec 2020, 17:00 - 4 dec 2020, 17:00
Începutul licitației: 7 dec 2020, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Produse agricole și horticole
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4573, MOLDOVA, Dubăsari, s.Doroţcaia, s.Doroțcaia, r-l Dubăsari
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Valentina Berzan
Telefonul de contact
69804550
Datele achizitiei
Data publicării
25 nov 2020, 14:09
Data ultimilor modificări
25 nov 2020, 20:54
Valoarea estimată (fără TVA)
8 962,96 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
268,89 MDL
Achizitii.md ID
21031357
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4573, MOLDOVA, Dubăsari, s.Doroţcaia, s.Doroțcaia, r-l Dubăsari
Durata contractului
1 ian 2021 18:00 - 30 mai 2021 20:31
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Stafide( pachet) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Ouă de găină CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 5700.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Semințe de floarea soarelui (pachet)(pachet) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard.signed.pdf documentatia_standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
documentatia_standard.signed.pdf
25.11.20 20:54
anunț de participare .achiziționarea produselor alimentare pentru perioada 01.01.2021-31.05.2021.pdf anunț de participare .achiziționarea produselor alimentare pentru perioada 01.01.2021-31.05.2021.pdf
Documentele la ofertă
anunț de participare .achiziționarea produselor alimentare pentru perioada 01.01.2021-31.05.2021.pdf
25.11.20 20:54
duae_0.signed.pdf duae_0.signed.pdf
Documentele la ofertă
duae_0.signed.pdf
25.11.20 20:54
Documentele lotului
documentatia_standard.signed.pdf
documentatia_standard.signed.pdf
25.11.20 20:54
lotul 1_produse agricole și horticole 2021.docx
lotul 1_produse agricole și horticole 2021.docx
25.11.20 20:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL ALIM TOTAL

Preţul ofertei: 11 115 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Agentul economic trezintă toate documentele solicitate care corespund
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 11 631,60 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări